laperla Skrevet 4. januar 2009 #1 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei, Er på jakt etter en ansiktsmaske som gir fukt til det stakkars, knusktørre ansiktet mitt. Akkurat brukt opp Skin calming mask fra Clinique. Noen som har noen gode masker å anbefale meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 4. januar 2009 #2 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei, Er på jakt etter en ansiktsmaske som gir fukt til det stakkars, knusktørre ansiktet mitt. Akkurat brukt opp Skin calming mask fra Clinique. Noen som har noen gode masker å anbefale meg? Den rosa med Vitamin E fra The Body Shop gir MASSE fukt. Kjøpte den, men har nesten ikke brukt den fordi den gir alt for mye fukt til min hud. Har ikke tørr hud i det hele tatt. Tror den er bra til din hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 4. januar 2009 Den rosa med Vitamin E fra The Body Shop gir MASSE fukt. Kjøpte den, men har nesten ikke brukt den fordi den gir alt for mye fukt til min hud. Har ikke tørr hud i det hele tatt. Tror den er bra til din hud Takk for tipset:) Har det seg slik at det kan bli for mye fukt som du nevner? Har vel egentlig litt blank hud også, vil ikke at den skal bli enda mer blank. Hvis huden min ikke får tilstrekkelig med fukt, vil den ikke da produsere enda mer talg? Eller surrer jeg nå? (Godt mulig... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean Skrevet 4. januar 2009 #4 Del Skrevet 4. januar 2009 http://www.skin-etc.com/skinrejhydma.html http://www.skin-etc.com/neovgenpurma.html Lite för mycket växttillsatser i denna, men tål du det kan den vara fin om huden är törstig. http://www.skin-etc.com/pethrooxdema.html Även denna lite för mycket växttillsatser samt tillsatt petrolatum (diesel). http://www.skin-etc.com/ddfinhyma.html http://www.skin-etc.com/janfamask.html http://www.skin-etc.com/janskzyme.html MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 4. januar 2009 #5 Del Skrevet 4. januar 2009 Min hud kan i hvert fall få for mye fukt. Har hørt at hvis du har fet/blank t-sone er det bare å smøre på med masse fukt, slik at det balanserer seg. Det har jeg prøvd, men huden blir om mulig enda mer fet/blank... Jeg vil tro at huden din vil produsere enda mer talg hvis den ikke får nok fukt. Hvis det har funket å bruke fuktmaske før, hadde jeg bare fortsatt med det. Men det er mulig at den fra The Body Shop har litt for mye fukt, også til din hud. Da har jeg dessverre ikke flere tips å komme med ang. maske, siden jeg ikke har prøvd så mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 4. januar 2009 #6 Del Skrevet 4. januar 2009 Virker som du har en fuktfattig hud, det samme som meg... Jeg bruker Decléor hydra floral masken, og den er min reddende engel! Pleier å ta den på etter rens om kvelden og fjerner den neste morgen. Da er huden min så fornøyd og blid atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 4. januar 2009 Her var det mange muligheter:) Takk for gode svar alle sammen. Nesten vanskelig å velge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #8 Del Skrevet 4. januar 2009 Min favoritt Calendula Hydrating Mask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #9 Del Skrevet 4. januar 2009 Soft mask with cotton milk fra Matis er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 4. januar 2009 #10 Del Skrevet 4. januar 2009 Som en annen skriver over her er du trolig fuktfattig så derfor bør du være forsiktig så du ikke velger en maske som er for tørr hud, da pleier det å gå skeis:) Liker Hydra Floral masken fra Decléor best jeg også, den har jeg vært fast tilhenger av i flere år nå. Den trekker lett inn og du kan sove med den noe som er praktisk om du ikke gidder å styre med å ta den av før du legger deg. Genial maske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 4. januar 2009 Som en annen skriver over her er du trolig fuktfattig så derfor bør du være forsiktig så du ikke velger en maske som er for tørr hud, da pleier det å gå skeis:) Liker Hydra Floral masken fra Decléor best jeg også, den har jeg vært fast tilhenger av i flere år nå. Den trekker lett inn og du kan sove med den noe som er praktisk om du ikke gidder å styre med å ta den av før du legger deg. Genial maske! Åh, nå blir jeg helt surrete. Finnes det fuktmasker for meg som sikkert har både litt fet, sensitiv og til tider tørr hud da? Er Hydra floral masken en sådan variant? Trudde jeg måtte pøse på med fukt så huden ikke skal bli enda "værre" jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean Skrevet 4. januar 2009 #12 Del Skrevet 4. januar 2009 Om du brukar cosmeceutical (har givit flera exempel på goda masker), så har du ett övergripande system för hela hudens hälsa. Det eftersom substanserna verkligen kan tas upp av din hud. Det är det som är så bra med medicinsk hudvård: den spänner över ett brett spektrum av problematik, vilket inga andra produkgrupper idag gör. Ofta går det hand i hand varför en hud reagerar som den, vilka substanser den verkligen behöver för att repareras, ges tillfälle till bot och lindring. Nu finns det visserligen riktade masker mot enstaka hudåkommor även, men de maskerna har jag inte tagit upp här. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 4. januar 2009 #13 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg bruker fuktmaske for sensitiv hud frå Yves Rocher. Den gir passeleg med fukt, er ikkje feit. Skal ikkje skyllast av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jåla Skrevet 4. januar 2009 #14 Del Skrevet 4. januar 2009 Skin zyme fra Jan Marini anbefales!! Nydelig maske som tilfører huden fukt samtidig som den er exfolierende. Hudtonen blir jevnere, og den får mer glød. Love it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 4. januar 2009 #15 Del Skrevet 4. januar 2009 Åh, nå blir jeg helt surrete. Finnes det fuktmasker for meg som sikkert har både litt fet, sensitiv og til tider tørr hud da? Er Hydra floral masken en sådan variant? Trudde jeg måtte pøse på med fukt så huden ikke skal bli enda "værre" jeg? Det er ikke mulig å ha både fet og tørr hud i samme område, men utifra beskrivelsen vil jeg si at Hydra Floral vil passe deg bra Mange mange som er glad i den og som har diverse hudtyper og hudtilstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå