Gjest TS Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Som overskriften tilsier er jeg ute etter å høre om erfaringer andre har med denne nettbutikken. Jeg fant en parfyme der som jeg har letet etter overalt uten hell. Hvordan er det når varen kommer til Norge, må jeg fortolle den på egenhånd via nettsiden til Tolldirektoratet, eller gjør Posten det?
Jean Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jag har det! Jag undkom tull kan jag säga. Bra priser, MEN...fick vänta nästan en månad på mina underbara dofter. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Parfumfreek Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Posten ordner fortolling. Fragrancex har bra service, men tror det tok minst 2 uker før jeg fikk varene. Gratis shipping også hvis du legger koden FREE i kupongfeltet
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #4 Skrevet 30. mars 2018 Hvis man allerede legger koden FREE i stedet for den for 15 % rabatt ved førstekjøp på totalsum, da betaler du fullpris, men free shipping istedet? Hva blir billigst? Anonymkode: 39381...4f1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Har selv bestilt en parfyme derfra og lurer på angående toll. Er ikke så gira på å betale toll og i tillegg et gebyr hos posten. Kan oppdatere dere når jeg får parfymen Anonymkode: a1dcb...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå