Gå til innhold

leiepriser på leilighet hos dere.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er litt nysgjerrig på leiepriser på leid bolig rundt om i landet.

<hvor bor du og hvor mange kvadrat har dere.

Følger det forpliktelser med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte leilighet i august i fjor,men før det leide vi.

Vi betalte 4750 kr pr mnd,og den var 74 kvadrat stor.

Bor nord i Vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leier ut en 3- roms leilighet på 80 kvm for ca 8000 + strøm.

Ganske sentralt i Oslo.

(Dette er ingen annonse altså..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4700kr (ingne ting ink.)for en 47kvm toroms i fredrikstad. et kvarter å gå fra sentrum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 5600 for usle 30 kvm på Majorstua. I overkant av hva en student kan klare, men blir samboer i sommer, dermed blir boutgiftene mer håndterlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5600 kr inkl. strøm i Bergen sentrum.

Dette er fordi det er et boligbyggelags ungdomsboliger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 5600 for usle 30 kvm på Majorstua. I overkant av hva en student kan klare' date=' men blir samboer i sommer, dermed blir boutgiftene mer håndterlige.[/quote']

Fyttirakkern..så dyrt. Akkurat nå ble jeg glad for at jeg ikke bor i Oslo altså.

Jeg bor i Tromsø og betaler 5.500.- for en 3-roms på 85 kvm. 15 minutter å gå til sentrum.

Dyrt nok for en enslig forsørger som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

3200,- + strøm for 52kvm 10 minutter fra Bergen sentrum.

Sparer for harde livet.

Kjøpe hus neste sommer. :P

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Betaler 5300 for en 50 kvm leilighet på Gjøvik. Dette er inkludert strøm og adsl, kjøleskap, komfyr og microbølgeovn følger med leiligheten. I tillegg er det peis her :hoppe: gleder meg til kalde vinterkvelder foran peisen sammen med samboeren min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Bor i Bærum, betaler 6700kr + strøm for en leilighet på 75kvm. Synes det er greit med tanke på at vi bare bruker 20 min. med banen inn til byen og at det ligger i Bærums beste kant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leier ut to hybelleil i Hamar til 3000,- stykket. Hver er på 40-45 m2. Vi kunne tatt mer, men vil heller holde på leieboerne litt lenger (kontinuitet) enn at de flytter ut fort fordi det er for dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ødemarken

Leier leilighet til 2500, vet ikke kvm, men det er tre rom og kjøkken..MEN: hvor attraktivt det er å bo her..??? ingen jobbmuligheter, ingen fritidstilbud....Leien er egentlig for høy + at jeg også betaler de kommunale avgifter(som jo egentlig skulle vært medrekna, men det er vel best å holde kjeft..finnes jo ikke andre leiligheter å leie).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns det er veldig høge priser på enkelte leiligheter. En husleie på 7000, det tilsvarer jo et ganske stort boliglån.

Syns det er mye å putte i annen manns lomme, men må man så må man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du leie leilighet bør du sjekke rundt hvor mye naboene betaler i husleie.

En venninne av meg endte opp med en liten, stusselig hybel til 4400 + strøm, mens jeg leide en hybel bare 500m unna til 3500 inkl. strøm. Min hybel var både nyere og større.

Så sjekk litt rundt før du skriver under på leiekontrakta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hjelper vel ikke hva naboene betaler.

Her er to like hus. I det ene bor et eldre par som har nedbetalt alle lån. Det andre bor yngre folk med lån opp til pipa. De tar det de max kan få.

De må ha den leieinntekten for å betjene lån.

Slik er det bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis leietager da ikke sjekker priser, risikerer h*n å betale MYE mer enn nødvendig. Så uansett vil det lønne seg og sjekke at utleier ikke tar overpris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tja, hva blir overpris? Det eldre paret leier ut til en godt voksen dame. De føler sikkerheten med å ha en i huset. Hun er der når de reiser bort eks.

Prisen de tar er 1500 kr under hva de betaler i nabohuset. De har ikke leieboere for pengenes skyld, mem det må nabo.

Men det er jo fritt frem hvor du vil leie. Du kan jo ikke si at naboen tar overpris av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...