Gjest TS Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Noen som vet kursen på Dollar nå? Er vel slik at man ikke kan kjøpe noe for over 200 kr fra utlandet uten å måtte betale toll, og det gidder jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 1. Dette innlegget er i feil forum 2. Hvilket voksent menneske greier ikke finne dollarkursen på nett? GOOOGLE!
Gjest TS Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 1. Dette innlegget er i feil forum 2. Hvilket voksent menneske greier ikke finne dollarkursen på nett? GOOOGLE! Jøsses!!Stått opp med feil fot idag kanskje
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har stått opp med helt rett fot, men blir helt ute av meg av folk som er så sinnsykt late som deg.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 http://toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/...;epslanguage=NO Du hadde uansett ikke funnet "rett" dollarkurs på et enkelt googlesøk
Gjest Ansjoni Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 [Du hadde uansett ikke funnet "rett" dollarkurs på et enkelt googlesøk Det er en ganske bra indikasjon, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå