Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #1 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har alltid hatt det sånn at hvis jeg var borte fra familien var det lite som skulle til før jeg begynte å gråte. :cry: Sånn har jeg det fremdeles og jeg er 30 år! Jeg skjønner ikke hvorfor? Det er jo egentlig ingen grunn til det! Gråter du noen gang? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 23. juni 2003 #2 Del Skrevet 23. juni 2003 Det hender jeg IKKE gråter Jeg tar veldig lett til tårene....... det være seg av glede eller sorg! Vær glad du har den evnen du....... og jada, jeg skulle også ønske jeg kunne være litt "tøffere" noen ganger..........men har vel akseptert at det er sånn jeg er! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 23. juni 2003 #3 Del Skrevet 23. juni 2003 Gråter for alt og ingenting jeg...... Skikkelig følelsesklump. :-? -Men heller det,enn å være en kald fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 23. juni 2003 #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Sjelden, men tror ikke jeg er en kald fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 23. juni 2003 #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Ikke så ofte nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #6 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg gråter lett. Og problemet er at jeg gråter så lett hvis jeg blir trist eller skuffet, og det forstår ikke kjæresten min. han er faktisk lei av at jeg gråter, han orker ikke å se på det. Det er de harde fakta. Har alltid hatt lett for å ta til tårene når ting går meg i mot. Det er jo veldig vondt at han ikke klarer å støtte meg når jeg er trist. Men prpblemet er jo at det skjer når vi krangler, og da har man jo ikke så mye å gi akkurat. Så jeg må bare akseptere det og gå ut av rommet med tårene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. juni 2003 #7 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har veldig lett for å gråte. Det ska lså utrolig lite til. Samboeren er en som virkelig trøster der. Han har en god skulder å gråte på. Jeg vet vel egentlig ikke hvorfor jeg gråter så lett, men det er nå bare slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 23. juni 2003 #8 Del Skrevet 23. juni 2003 Det hender jeg IKKE gråter Jeg tar veldig lett til tårene....... det være seg av glede eller sorg! Vær glad du har den evnen du....... og jada, jeg skulle også ønske jeg kunne være litt "tøffere" noen ganger..........men har vel akseptert at det er sånn jeg er! 8) Som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg gråter når viktige ting går meg imot, når jeg ser triste ting på tv, når jeg har vondt, og når jeg er glad eller lykkelig... Jeg mener gråting er en fin følelsesutladning, det er ikke noe galt i å vise følelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #9 Del Skrevet 23. juni 2003 Som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg gråter når viktige ting går meg imot, når jeg ser triste ting på tv, når jeg har vondt, og når jeg er glad eller lykkelig... Jeg mener gråting er en fin følelsesutladning, det er ikke noe galt i å vise følelser Sånn er det med meg og..Gråter for alt og ingenting..Men jeg ser ikke på det som et problem lenger. Det er sunt å gråte litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. juni 2003 #10 Del Skrevet 23. juni 2003 Madame Sparkly skrev: Som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg gråter når viktige ting går meg imot, når jeg ser triste ting på tv, når jeg har vondt, og når jeg er glad eller lykkelig... Jeg mener gråting er en fin følelsesutladning, det er ikke noe galt i å vise følelser Angeleyes skrev Sånn er det med meg og..Gråter for alt og ingenting..Men jeg ser ikke på det som et problem lenger. Det er sunt å gråte litt .. og her har dere meg også... Tror det er like greit å innse at sånn er det bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #11 Del Skrevet 23. juni 2003 Har vært litt av en "stein" i alle år, og det er IKKE få av dem! "Byllen" sprakk for ca. halvt år siden. Ikke det at jeg gråter for alt og ingenting, men enkelte situasjoner og over personer som VIRKELIG sårer meg. Foretrekker å ha tårene mine for meg selv :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 23. juni 2003 #12 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg gråt mye mer før. Nå er jeg 30. Sist jeg gråt, var når jeg mistet bestemoren min. Det var skikkelig tøft. Jeg gråt stort sett i strekk i 2 døgn. Hadde aldri trodd jeg skulle gråte sååå mye.... Ellers kan jeg gråte når jeg er veldig sliten, og livet går meg litt imot, en liten krangel eller slikt. Da tåler jeg veldig lite. Plages med hormonsvingninger, og enkelte perioder gråter jeg lettere enn vanlig. Har faktisk også grått etter veldig sterke seksuelle opplevelser. Det var rart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. juni 2003 #13 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg griner sjelden på ordentlig. Med det mener jeg ved viktige ting. En film eller en bok griner jeg gjerne over, både triste og lykkelige saker. Men ovenfor andre griner jeg sjelden. Liker ikke å vise meg svak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. juni 2003 #14 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg gråter når jeg ar en grunn for å gråte. Kan, som Starfish, felle en tåre over en film eller bok. Men ellers begrenser det seg til dødsfall/begravelser og andre SKIKKELIG triste ting. Jeg gråter sjelden, men når jeg først skal la tårene renne, så vil jeg helst være alene. Ikke fordi jeg skjemmes eller føler meg svak, men fordi jeg ikke ønsker å plage andre med mitt humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2003 #15 Del Skrevet 24. juni 2003 Gråter ikke så ofte, men når jeg gjør det vil jeg helst ikke at noen ser meg.. :oops: Litt snodig kanskje, men jeg har alltid hatt en sterk assosiasjon mellom tårer og svakhet - noe jeg ikke vil vise. Gråter dessverre altfor lett når jeg skial diskutere noe med mannen - øver hardt for å få det til på en saklig måte, men det er ikke lett :-? Det behøver ikke være en stor sak heller, men jeg blir så anspent av vonde forventninger og da skal det ingenting til.. Det hele henger sammen med dårlige erfaringer fra tidligere samliv. Suz :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hula Skrevet 24. juni 2003 #16 Del Skrevet 24. juni 2003 Har en herlig nettvenn. Når vi chatter, eller jeg skriver mail til han, så gråter jeg (ikke hvergang da!). Hva han gjør i den "andre enden" vet jeg ikke. Kanskje han flirer, men samme for meg. Er ikke av de som sitter å gråter overfor gud og enhver mann, og er ikke av de som viser mine tårer. Min nettvenn vet når jeg gråter, og Han trenger jeg i hvertfall ikke å "skjule" mine tårer for. Ære være vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 24. juni 2003 #17 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg gråter nesten litt forsjelden tror jeg... Eneste gangen jeg husker jeg har grått foran folk var når jeg leste i begravelsen til bestemoren min for noen år siden, men siden har det vært omtrent full stopp. Tror kjærsten min synes jeg er litt rar, for jeg begynner ikke å gråte selv om jeg er lei meg, vi krangler ol. Det har ingen ting med at jeg er følesesløs å gjøre, det er bare ikke min måte å reagere på! Tror bare jeg har grått en gang når jeg så på film, og det var litt sprøtt. Var på helsestudio og stod på stepmaskinen, så viste de "hesteviskeren" på tv der, også kjente jeg tårene bare begynte å renne... fikk noen rare blikk da... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 24. juni 2003 #18 Del Skrevet 24. juni 2003 Jepp, jeg gråter. Jeg har lett for å ta til tårene når jeg er sint - og det kan plage meg litt for da er det ikke alltid jeg får fram det jeg vil Det er sunt å gråte, men samtidig så kunne jeg ønske jeg var litt "sterkere" enkelte ganger :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 24. juni 2003 #19 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg har følelsene mine uten på kroppen jeg.. Er jeg glad synes det, er jeg lei meg synes det! :D / :cry: Jeg gråter ofte. Av forskjellige grunner.. Fordi jeg er glad, lei meg, ser noe trist på TV, leser en trist bok, er sint.. osv. I noen situasjoner skulle jeg ønske at jeg klarte å holde tilbake tårene. Men jeg tror det er mye sunnere å gi utrykk for følelsene sine, enn å holde dem inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 24. juni 2003 #20 Del Skrevet 24. juni 2003 Gråter en masse. Men syns det er en bra egenskap.Jeg har lett for å merke meg stemninger og jeg tar inntrykk inn på meg.Jeg bryr meg om det som skjer rundt omkring. Gråter også ofte av filmer.Omtrent hver gang jeg er på kino.-Uavhengig av hva jeg ser. Er ikke uten grunn at typen kaller meg "følelsesklatten". Jeg får masse støtte fra han da. Tror han syns det er søtt at jeg er som jeg er,men antagligvis litt slitsomt til tider. Blei kjent med ei ny jente i begynnelsen av skoleåret. da hun fortalte meg at hun hadde hatt hjerneblødning seks mnd tidligere ,felte jeg noen tårer. Hun ble glad. Det vsite jo at jeg brydde meg masse og følte med henne. For det gjorde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå