Gjest TS Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Noen som vet hvordan (om?) man kan få tak i kataloger med brudekjoler? Vel heller bla i en katalog enn se på nett, men forsøkte meg på lillys danske nettside, og selv om katalogene ble gratis, så kom frakten på 250,- Er det mulig å få tak i slike billigere (gratis?) eller må jeg belage meg på å betale masse penger eller se på nettet..?
Kanutten Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg kan desverre ikke svare deg på eksakt katalog som du spør om, men i diverse brudemagasin, (Vårt bryllup osv,) er det ett rikt utvalg av kjoler, fra forskjellige leverandører. Kanskje det kan være noe? Endret 4. januar 2009 av Maye
Jade Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Disse produsentene har jo forhandlere rundt om i store byer. Kanskje de har kataloger du kan hente/kjøpe i butikken?
Lilly-L Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Vet ikke om alle forhandlere har katalog, men stikk innom noen brudesalonger og hør. Jeg fikk feks. hos Agape i Oslo da jeg var innom der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå