Gå til innhold

Jamie Oliver shaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått brukt min en gang, til å jevne meljevning til saus :ler: Henger meg på her og håper på mange tips!

Skrevet

Jeg har denne, og har brukt den litt.

Jeg har ingen morter, og i mangel av det så er shakeren ganske kjekk. Har brukt den til å knuse hele krydder, til å knuse hvitløk sammen med salt og olje etc.

Men utover det har jeg ikke brukt den så mye. Men den er altså et fint alternativ til en morter.

Skrevet

*dytte*

Skrevet

Denne har jeg hatt i et par år nå men aldri brukt.. :sjenert:

Burde kanskje prøve den snart da. :)

Skrevet

Hvis du ikke har åpnet den enda, anbefaler jeg deg å bytte den. Fikk den selv til jul for noen år siden, og jeg synes den er skikkelig søppel.

Endte opp med at jeg begynte å bruke den som dårlig pepperkvern. Men nå har jeg kjøpt meg en bra pepperkvern, så nå tar den bare opp plass i skapet.

Skrevet

Jeg har en sånn, og bruker den masse! :) Synes den er genial!

Lager mye marinader med f.eks hvitløk og honning. Disse ingrediensene er ikke så lette å blande ut skikkelig ellers. Men shakeren så blir de knust sammen med oljen, soyasausen og annet snacks du vil ha oppi, og luktene blander seg på en deilig måte som gir et realistisk inntrykk av hva man f.eks bør ha mer av! :)

Har også brukt den til å knuse rosmarin og olje til lammelår...

Jeg liker den kjempegodt, men mistet den dessverre i gulvet her om dagen, så det er en liten sprekk i den! Tar gjerne imot de dere vil kvitte dere med, jeg! :D

Skrevet
Jeg har en sånn, og bruker den masse! :) Synes den er genial!

Lager mye marinader med f.eks hvitløk og honning. Disse ingrediensene er ikke så lette å blande ut skikkelig ellers. Men shakeren så blir de knust sammen med oljen, soyasausen og annet snacks du vil ha oppi, og luktene blander seg på en deilig måte som gir et realistisk inntrykk av hva man f.eks bør ha mer av! :)

Har også brukt den til å knuse rosmarin og olje til lammelår...

Jeg liker den kjempegodt, men mistet den dessverre i gulvet her om dagen, så det er en liten sprekk i den! Tar gjerne imot de dere vil kvitte dere med, jeg! :D

Takk for tips! Har hatt en sånn i mange år selv, og den står uåpnet i skapet fordi jeg ikke viste hva jeg skulle bruke den til men nå skal jeg prøve meg på en marinade;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...