Gå til innhold

Yngre bror gift - jeg evig single

Gjest håpløs 37

Anbefalte innlegg

Gjest håpløs 37

Føler jeg er evig single...min yngre bror er lykkelig gift, selv er jeg bare i affærer eller forhold som stopper før de starter. Snart kan jeg ikke få barn lengre og er til og med pen og alt det der. Så trist...evig single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Da er det på tide å bli glad på hans vegne. Det er ikke hans feil at du ikke får deg type.

Det var da fælt da, TS har da ikke på noe vis bebreidet broren sin. Det går ann å vise litt medfølelse vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor slutter forholdene før de omtrent har startet?

Og er det noe du kan gjøre for å endre på det?

Er selv singel, og sliter med det samme som deg. Søstern min er gift og har to barn, ser utrolig mange rundt meg som finner kjærligheten, likevel er jeg singel.

noen finner sin partner tidlig, andre gjør det ikke. Selv har jeg hatt endel ting å jobbe med, så anser det som en av grunnene til at jeg er singel. Har fremdeles ting jeg kan jobbe med, men ser at det også dreier seg om å finne den ene som er rett for akkurat meg, det er ikke nødvendigvis lett det.

evig singel er jeg dog ikke, jeg finner ham nok, før eller senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er nok glad på brorens vegne, men er vel bare redd for å ikke få oppleve det samme :)

Mitt råd: Ta det ned ro og nytt singellvet mens du kan. Så er nok drømmeprinsen rett rundt hjørnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart kan jeg ikke få barn lengre og er til og med pen og alt det der. Så trist...evig single.

Jeg regner med du skjønner at utseendet ditt ikke har noe med om du er i et forhold eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg er evig single...min yngre bror er lykkelig gift, selv er jeg bare i affærer eller forhold som stopper før de starter. Snart kan jeg ikke få barn lengre og er til og med pen og alt det der. Så trist...evig single.

Det er vel ikke noen krise før man har rundet 40...

Finnes også muligheter å få barn uten å ha en fast mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noen krise før man har rundet 40...

Finnes også muligheter å få barn uten å ha en fast mann..

Ja, som de offentlige personene Marit Arnstad og Kristin Moe. Men det er vel ikke å anbefale. Det beste er å ha en mann ved sin side. Å oppdra barn alene høres ensomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å oppdra barn alene høres ensomt ut.

Vet ikke om det er så ensomt, men slitsomt er det nok. Men er det barn som er meninga med livet til TS, og man ikke tør vente til drømmemannen dukker opp, så er det vel bare å go for it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...