MedMor Skrevet 4. januar 2009 #1 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg elsker jente-filmer, men problemet er at så mange av dem får meg til å stor-tute... Jeg er alene hjemme i helgen, og da kan jeg ikke se triste filmer, da blir jeg bare deprimert. Men romantiske komedier går bra... Noen som har noen tips? Hva er din favoritt? Bør inneholde:En eller annen forviklingIngen som dørAt de får hverandre til sluttog....den bør være generelt til å bli i godt humør av... Min favoritt er "Mens du sov". Har sikkert sett den en billiard ganger... Endret 4. januar 2009 av MedMor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. januar 2009 #2 Del Skrevet 4. januar 2009 Mamma mia er en feel-good-film.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 4. januar 2009 #3 Del Skrevet 4. januar 2009 -Dirty Dancing -Love Actually -Notting Hill -Music and Lyrics -Grease Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 4. januar 2009 #4 Del Skrevet 4. januar 2009 Så The Holiday i jula, ikke dum den heller gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tea_* Skrevet 4. januar 2009 #5 Del Skrevet 4. januar 2009 Da føyer jeg til noen av mine favoritter Hvordan bli dumpet på 10 dager Svigermonster The Wedding Planner Pretty Woman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. januar 2009 #6 Del Skrevet 4. januar 2009 Når du minst venter det, eller Something's gotta give som den egentlig heter det er min stor-favo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 4. januar 2009 #7 Del Skrevet 4. januar 2009 Love actually!! Er vel kanskje ett dødsfall.. Men det er ikke det du tenker mest på gjennom filmen. Høres litt fælt ut men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 4. januar 2009 #8 Del Skrevet 4. januar 2009 There's Something About Mary. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MedMor Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 4. januar 2009 Takk for masse, gode tips! Mamma mia er en feel-good-film.. Den så jeg faktisk på en ute-kino på Skiathos (en av de to øyene hvor den ble spilt inn...) Helt utrolig kult å kjenne igjen steder fra filmen hvor vi akkurat hadde vært... Når du minst venter det, eller Something's gotta give som den egentlig heter det er min stor-favo!! Denne har jeg ikke sett tror jeg, så dette må sjekkes ut... Love actually!! Er vel kanskje ett dødsfall.. Men det er ikke det du tenker mest på gjennom filmen. Høres litt fælt ut men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #10 Del Skrevet 5. januar 2009 Takk for masse, gode tips! Den så jeg faktisk på en ute-kino på Skiathos (en av de to øyene hvor den ble spilt inn...) Helt utrolig kult å kjenne igjen steder fra filmen hvor vi akkurat hadde vært... Denne har jeg ikke sett tror jeg, så dette må sjekkes ut... Det gjorde jeg også, kanskje var vi der samtidig Forøvrig liker jeg godt: Pride and prejudice Emma (med Kate Beckingsale, ikke Gwyneth Paltrow) Ever After!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. januar 2009 #11 Del Skrevet 5. januar 2009 Som flere andre har nevnt: Love actually The Holliday Notting Hill - og absolutt Mamma Mia Men også: Last Holliday Sliding doors Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. januar 2009 #12 Del Skrevet 5. januar 2009 Henger meg på Sliding Doors. Hvem dør i Love Actually???? Ellers liker jeg "mens du sov" (faktisk, er bare noe godsøtt over den) og "as good as it gets" "muriels wedding"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. januar 2009 #13 Del Skrevet 5. januar 2009 Sweet home Alabama! Den er kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #14 Del Skrevet 5. januar 2009 Bruce Almighty. Komedie med romantiske forviklinger, med Jim Carrey og Jennifer Aniston. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dianah Skrevet 5. januar 2009 #15 Del Skrevet 5. januar 2009 The Wedding Planer In Her Shoes The Devil Wears Prada Ps. I love you Notting Hill Runaway Bride og Svigermonster er noen av mine favoritter. Ja, jeg liker jentefilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 5. januar 2009 #16 Del Skrevet 5. januar 2009 Meet the parents er hysterisk morsom, både 1 og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå