Jentepusen Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Ca 4 mnd nå siden jeg steriliserte pus. I ettertid har hun gått på do inne hvertfall 3 ganger jeg kommer på, noe hun aldri har gjort før. Det virker nesten som at det kommer så fort at hun ikke rekker å si fra. Jeg hadde kun kasse som kattunge, til jeg vente henne med å gå ute som hun nå har gjort i 2 år uten problemer. For noen timer siden kastet jeg henne ut (for hun har ikke spurt om å ut på lenge), men like etterpå ville hun inn igjen. I stad mjauet hun en gang, og jeg tenkte mitt - dro for å se og fant henne drite på badegulvet. Jeg løftet henne ut selv om hun holdt på for å markere at dette ikke er lov..... Hva kommer denne adferden av? Er det bare tilfeldig? Det er ikke veldig kaldt ute nå heller.......... Utrolig irriterende da hun aldri har gått på do inne før......... Har noen andre opplevd dette?
Gjest lim Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Kan ikke så mye om katt, så har ingen gode forslag. Men veterinærene og veterinærsykepleierne har mye erfaring med mye rart. Det koster ingenting å ta en telefon og spørre om de har hørt om noe lignende, og kanskje har idéer til hva du kan gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå