Gå til innhold

HJELP?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm.. jeg har noen spørsmål, jeg har fått ny sexpartner og han er STOR! nesten litt for mye spør du meg. Det jeg lurer på er sårheten, etter vi har hatt sex og han har kjørt på litt hardt(noe jeg liker), det som er saken er at inngangen til skjeden min er blitt nuppete,og litt ru, har også sprukket en gang og her har det nå vokst en bitteliten "Utvekst" mer som en kvise eller en talgkul, er ikke typen vorte som vorte på fingeren får å si det, den finnes ikke vond og jeg har heller ingen plager med "nuppene" i skjeden.Nuppene har liten størrelse og er mer som rugglete og ikke synlige, de kjennes bare. Kan dette være kjønnsvorter?! har aldri opplevd dette tidligere men har heller aldri vært med en som er så stor? Noen som kan hjelpe? :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet
Hmm.. jeg har noen spørsmål, jeg har fått ny sexpartner og han er STOR! nesten litt for mye spør du meg. Det jeg lurer på er sårheten, etter vi har hatt sex og han har kjørt på litt hardt(noe jeg liker), det som er saken er at inngangen til skjeden min er blitt nuppete,og litt ru, har også sprukket en gang og her har det nå vokst en bitteliten "Utvekst" mer som en kvise eller en talgkul, er ikke typen vorte som vorte på fingeren får å si det, den finnes ikke vond og jeg har heller ingen plager med "nuppene" i skjeden.Nuppene har liten størrelse og er mer som rugglete og ikke synlige, de kjennes bare. Kan dette være kjønnsvorter?! har aldri opplevd dette tidligere men har heller aldri vært med en som er så stor? Noen som kan hjelpe? :sjokkert:

Jeg skjønner ikke hva du mener ...kan du prøve å forklare det bedre ?

Hva mener du med at skjeden er " ruglete " ? Hvorfor tror du det er kjønnsvorter ?

Ikke alle har helt glatte skjedevegger - noen er mer ruglete normalt innvendig .

Det er IKKE kjønnsvorter eller unormalt .Min gunekolog påpekte jeg kjentes " ruglete " ut innvendig -men det er ikke kjønnsvorter sa han .Er normalt hos noen - men kanskje ikke så veldig vanlig ? Jeg har hatt ruglete vegger ...siden jeg var JOMFRU eller hele livet så lenge jeg kan huske .Så er ingenting GALT med det . Fordelen er du holder mye bedre på fuktigheten enn andre kvinner ....med glatte vegger

Kanskje derfor jeg ALDRI går tørr under samleie , men alltid er usedvanlig våt : )

Jeg syns bare det er fordeler å ha " ruglete " vegger ....

Virker som mange andre kvinner fort går tørre ...etter hva jeg har hørt og lest

Mens jeg alltid har hatt masse masse og gode smørekjertler samt aldri går tørr eller ER tørr : )

Vær glad du er litt ruglete innvendig .Bare fordeler syns jeg da .Og ingen mann har nevnt noe heller - annet enn at jeg er våt , glatt og god ... he he

Skrevet (endret)

jeg er også ruglete, dette på et stort område på den fremre skjedeveggen. Så vidt jeg har forstått er dette faktisk g-punktet. før trodde jeg ikke at g-punktet kunne være så "stort", men hele området er ekstremt følsomt, og jeg kommer vanvittig lett.. så har du rugler vl jeg tro som womenwomen sier at du bare skal være fornøyd med det..

Endret av Helen
Gjest womenwomen
Skrevet
jeg er også ruglete, dette på et stort område på den fremre skjedeveggen. Så vidt jeg har forstått er dette faktisk g-punktet. før trodde jeg ikke at g-punktet kunne være så "stort", men hele området er ekstremt følsomt, og jeg kommer vanvittig lett.. så har du rugler vl jeg tro som womenwomen sier at du bare skal være fornøyd med det..

Ja har visst lest også noe slikt om g-punkt og ruglete overflate.

Men jeg er rugglete rundt hele og ganske langt opp ....ikke bare på ene siden .uansett er det følsomt rundt hele også .

Hvor vanlig er det å være ruglete innvendig - fremfor helt glatte slimhinner ? Og hva er " vanligst " tror dere ?

Bare lurer !

Gjest Sandbekken
Skrevet

Hvis du ikke har hatt slike ruglete partier før, kan det hende det er en soppinfeksjon som ikke har brutt helt ut enda..

slike infeksjoner kommer lettere om man har for mye friksjon ved samleie, og man merker det med sårhet etter sammleie før det har brutt ut for fult.

Det du beskriver minner ikke om "G-punkt ruglete" hud altså..

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

ang ruglete G-punkt, så er vel det helt vanlig womenwomen, er det ikke det?

jeg synes gynekologen din virker litt skummel jeg.. hva sa du da han konstanterte "ruglete" vagina??? :ler:

Endret av Sandbekken
Gjest womenwomen
Skrevet
ang ruglete G-punkt, så er vel det helt vanlig womenwomen, er det ikke det?

jeg synes gynekologen din virker litt skummel jeg.. hva sa du da han konstanterte "ruglete" vagina??? :ler:

Er så lenge siden , husker ikke .Sa ingenting jeg ....bare ventet på at han skulle bli ferdig å få fingern ut en viss plass .... he he

Forøvrig var han eldre - men ganske kjekk også syns jeg ,og smilte hele tiden veldig vennlig og søtt mot meg : )

Jeg fikk i hvertfall en grundig god undersøkelse ...klemte på den lille magen og greier med fingern inni .... for en jobb ...ho ho ..

Allt var i skjønneste orden - syns han var helt ok . Hyggelig lege absolutt . Ikke skummel i det hele tatt .Ser ingenting galt i at han sier jeg kjennes ruglete ut ...men først da tenkte jeg på at det kanskje ikke er alle som er det .Aldri tenkt på det før han sa det faktisk .Jeg ANER JO IKKE hvordan andre kvinner er oppi der ...

Gjest Sandbekken
Skrevet
Er så lenge siden , husker ikke .Sa ingenting jeg ....bare ventet på at han skulle bli ferdig å få fingern ut en viss plass .... he he

Forøvrig var han eldre - men ganske kjekk også syns jeg ,og smilte hele tiden veldig vennlig og søtt mot meg : )

Jeg fikk i hvertfall en grundig god undersøkelse ...klemte på den lille magen og greier med fingern inni .... for en jobb ...ho ho ..

Allt var i skjønneste orden - syns han var helt ok . Hyggelig lege absolutt . Ikke skummel i det hele tatt .Ser ingenting galt i at han sier jeg kjennes ruglete ut ...men først da tenkte jeg på at det kanskje ikke er alle som er det .Aldri tenkt på det før han sa det faktisk .Jeg ANER JO IKKE hvordan andre kvinner er oppi der ...

Skjønner, skjønner.. :)

Nei for å være ærlig så vet ikke je heller så mye om andre jenters tekstur oppi der.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...