Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Har ikke lånt bøker på biblioteket siden jeg var liten jente, enten låner jeg av venner som anbefaler en bestemt bok, men aller helst kjøper jeg. Plassmangel og en akutt trang til å bli litt mer økonomisk har fått meg inn på tanken om jeg kanskje kan låne på biblioteket i stedet. Har de helt nye bøker der? Pleier det i så fall å være lang venteliste og hvordan fungerer i så fall det? Låner du eller kjøper du bøker?
Gjest *Mim* Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Selvfølgelig har de nye bøker der. De mest populære kan det være venteliste på. Noen bibliotek har mulighet for å reservere på nettet - sjekk hjemmesidene til det lokale biblioteket ditt. Jeg både låner og kjøper bøker. Låner en del blader og lydbøker på biblioteket.
Gjest Skya Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg begynte å låne bøker i fjor og synes det er veldig greit. Eneste problemet mitt er at jeg blir så ivrig når jeg er der og låner med meg flere bøker enn jeg rekker å lese på de ukene jeg får beholde de. Nå har jeg ikke lånt nyere bøker der ennå, så vet lite om ventetider og sånt på de.
Abraxas Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 (endret) .... Endret 19. juni 2009 av Abraxas
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Mange steder kan man låne musikk og filmer også. Kjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå