Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid siden traff jeg ett menneske som jeg hvertfall inbiller meg har hatt invirkning på meg. Derfor spørsmål.

Traff en på ett ute sted, danset hele kvelden og kysset ganske heftig, det var veldig bra. Tenker som regel ikke på det og glemmer det ganske fort de følgende dagene ( er ikke klar for noe nå ) MEN denne fyren sendte en mms ganske fort, visste ikke helt om jeg skulle svare, var bare det at kyssene brant på leppene mine, noen som har opplevd det? kyss som på en måte ikke kan vaskes vekk... så jeg sendte en melding tilbake og det utviklet seg til " liker deg " " tenker mye på deg" " vil kysse deg" meldinger. Til en dag jeg sa at dette ikke kunne fortsette lenger ( bor langt unna her ) og svarte høflig på mms ene hans i stedet og sier jeg trenger tid og egentlig dette er skummelt.. ( ja, er vel noe som ikke stemmer når man kan like ett menneske man bare har møtt i noen timer en heftig kveld på byen ) der han mente at vi skulle snakkes når det føltes rett og tiden var inne. Så ble det stille og jeg spurte han hadde glemt meg, men neida han trodde det var lurt og gi dette tid, gikk to uker til der jeg sendte ham en mms der jeg ønsket han godt nytt år og han svarte høflig etter ett min tid.

Jeg skjønner ikke dette, har problemer med å få fyren ut av hodet. Hvordan kan man inbille seg at man har noe ( og skal se ) neste gang man møtes når han likevel vet at han vil kysse meg ?

Livet er rart av og til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at jeg gjerne vil få denne mannen helt ut av hodet, hvordan? har slettet tlf nummer og mms men det hjelper ikke.

Skrevet

..Har vært ute for NESTEN det samme med min nåværende kjæreste....

Jeg sier nesten fordi jeg har visst hvem han var - og vært "på nikk" med ham i flere år, men det har aldri vært noen interesse fra min side...

Men så var vi på en fest - danset og flørtet (og kysset) - og jeg fikk ham ikke ut av hodet etterpå....

Jo mer jeg prøvde å få ham ut derfra, jo mer "satt han seg fast"....

...Og her sitter jeg 1/2 år senere med verdens beste kjæreste....!!

Så det må ikke nødvendigvis være "noe feil" her... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...