Gå til innhold

Vilke kriser er det i et forhold?

Anbefalte innlegg

Gjest kelly w
Skrevet

Hørt om 7år,men finnes det flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Neida! KUN 7 årskrisen, så bare slapp av!!

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg tror disse krisene bare er oppspinn. Man vil alltid møte utfordringer men det varierer nok fra par til par.

Gjest StockDama
Skrevet

Ta krisene når de kommer, ikke planlegg når de skal komme..hvis du er heldig kommer de aldri =p

Skrevet

1. Ekslusivitetskrisa
  2. Bryllupskrisa
  3. "første barn"-krisa
  4. 3årskrisa
  5. 7årskrisa
  6. skilsmissekrisa
  7. barneomsorgkrisa

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Disse krisene kommer bare fordi vi tror de kommer! En typsik tanke "nå har vi sammen i snart 7 år, nå blir det snart en krise for oss" Og da er det klart den kommer, når man går å venter!

Skrevet

Tror 3 månederskrisa er ganske vanlig.

Ellers enig i at det varierer. Noen opplever flere store kriser. Noen opplever ingen store kriser. Jeg tror det blant annet avhenger av livsstil, temperament, evne til trofasthet/empati, økonomi og selvsagt kjærligheten i forholdet.

Skrevet
Tror 3 månederskrisa er ganske vanlig.

Ellers enig i at det varierer. Noen opplever flere store kriser. Noen opplever ingen store kriser. Jeg tror det blant annet avhenger av livsstil, temperament, evne til trofasthet/empati, økonomi og selvsagt kjærligheten i forholdet.

Glemte likhet. Det at man forstår hverandre og har samme verdier, mål, energi og bakgrunn tror jeg er en stor ressurs. Hvis man er veldig ulike kan det bli mange frustrasjoner og uenigheter.

Skrevet

Ut fra dette internettforumet virker det jo som om det er kriser flere ganger per dag. Jeg tror nok at enkelte faktisk lever i forhold uten de store krisene. Men krevende utfordringer, de kommer sikkert med jevne mellomrom.

Gjest Betty89
Skrevet (endret)

Definitivt finnes 3 års krisa. Jeg var nettopp i den :P

Endret av Betty89
Skrevet

9 måneders krisa har tatt knekken på mangt et forhold, ja!

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet
9 måneders krisa har tatt knekken på mangt et forhold, ja!

Jøss, finnes 9 månederskrisen også? Er jo kriser hver måned jo...

Skrevet

Skulle til å si det selv:P 3 mnd, 9 mnd, 2 år ,3 år og 7 år? Jeg er inne i 3 års krisa!!

Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

definitivt 3.mndskrisa! Har hatt ganske mange små og store kriser siden da, men vi nærmer oss 3.årskrisa så her er det bare å bite tenna sammen!

Men så tror jeg det er krise hvert år når man ser hvor lenge man faktisk har vært sammen. Litt småpanikk "oi, har vi virkelig vært sammen i 6 år allerede????" og tanker om han/hun er den rette kan tulle med det sterkeste forhold.

Endret av LanaLane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...