Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 er det noen som har tips til en flink frisør for brudeoppsett i Bergen?
nipa Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 er det noen som har tips til en flink frisør for brudeoppsett i Bergen? Du har Ramsvik i Kyrres gate men de skal ha over 3000,- med sminke så det er litt dyrt. Eller så ha jeg hørt mye bra om en som ligger i Marken, husker ikke helt hva den heter, men det er ikke så mange som ligger der tror jeg...
Saeria Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Max Milan i Marken er veldig dyktige. Prisen vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 takk for svar:) har en venninne som kan legge brudemakeup så trenger ikke å bli sminket i tillegg
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Trond hos Trond's frisørteam. Ingen over ingen ved siden! http://www.tronds.no Jeg giftet meg for et år siden og var kjempefornøyd.
nipa Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Max Milan i Marken er veldig dyktige. Prisen vet jeg ikke. Det var den jeg mente, godt rykte har jeg hørt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå