Gjest care Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hei Vi skulle egentlig til sverige å handle før jul, men så ble det ikke noe av. Vi bruker å fylle kurven full av kjøtt. Men så lurer jeg på om det virkelig er noe å spare på å dra dit nå som den norske kronene er så svak. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Det lønner seg fremdeles, selv om du ikke sparer like mye på turen nå, som for 2 mnd siden... Vi var i Sverige i dag, og da lå kursen på 107, og prisene på det meste av kjøtt er fremdeles en god del under norske priser.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg fikk ca. 10% avslag i kursen (betaler med norsk kort, men visadelen slik at jeg får bankens kurs og ikke butikkens) da jeg var og handlet forrige uke. Fant mange gode tilbud både på notabene, br leker, intersport og h&m. På matbutikken kjøpte jeg det vi pleier å kjøpe som er mye billigere i Sverige enn Norge; kjøttdeig og kylling.
Gjest FølgerMed Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Forskjellen mellom SEK og NOK har ikke endret seg noe særlig. Begge valutaene har svekket seg omtrent like mye mot Euro og Dollar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå