Gjest mann25 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 I dag hadde jeg en avtale om å møte ei jente, ganske lang kjøretur for meg, ca tre timer, avtalen var at jeg skulle ringe når jeg var fremme... Jeg ringer midt på dagen, hører at hun sover når hun tar tlf... Hun sa hun var syk... SKulle gi meg en lyd om hun kunne senere.... Etter fem timer ringte jeg henne, å da vil hun evt. møtes i morgen om jeg ringer da, men må da kjøre frem og tilbake.... Er dette rart?
Gjest Naria Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hvis hun er skikkelig syk er det mulig hun rett og slett har sovet hele dagen. Hadde ringt henne i morgen og foreslått at dere fikk ha daten til gode når hun blir frisk igjen. Det er mange som er syke nå, så jeg hadde ikke mistrodd henne på dette grunnlaget.
Gjest mann25 Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Hvis hun er skikkelig syk er det mulig hun rett og slett har sovet hele dagen. Hadde ringt henne i morgen og foreslått at dere fikk ha daten til gode når hun blir frisk igjen. Det er mange som er syke nå, så jeg hadde ikke mistrodd henne på dette grunnlaget. Jo, du har nok rett, jeg er bare så forelsket, dessuten reiser jeg bort 8 uker på mandag Men tror hun kanskje vil i morgen, det er vel normalt å være nervøs når man håper ting skal ordne seg, men kanskje man må utsette det?
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jo, du har nok rett, jeg er bare så forelsket, dessuten reiser jeg bort 8 uker på mandag Men tror hun kanskje vil i morgen, det er vel normalt å være nervøs når man håper ting skal ordne seg, men kanskje man må utsette det? Jeg ville blitt mistenksom. Jeg har opplevd flere ganger gutter som er syke, jobber overtid osv. Det har aldri ordnet seg med noen av disse. De som er interessert strekker seg langt for å gjennomføre en date.
MissStiles Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Jeg ville også vært litt mistenksom men ring henne idag igjen og si at du gjerne vil se henne før du reiser! Håper det ordner seg!
Rexina Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Ja, det å jobbe overtid er aldri noe godt tegn, men hvis du ringer henne og hun HØRES syk ut, kan det nok stemme:)
Perhaps Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Jeg ringer midt på dagen, hører at hun sover når hun tar tlf... Hun sa hun var syk...SKulle gi meg en lyd om hun kunne senere.... Hun høres ikke så veldig interessert ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå