Gjest Gjest_navn_* Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Siden jeg er singel blir det en deeel alenetid, men en veldig fin anledning til å se SKIKKELIGE jentefilmer som får en til å ønske seg en kjæreste enda mer! Den siste jeg så var Seven pounds, vet ikke om den har kommet på kino enda men DET VAR GOD FILMEN sin det.. Absolutt å anbefale Kan dere anbefale noen ordentlig bra jentefilmer? Liker gamle også..
Gjest virvelvind Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Moulin Rouge er iallefall "min" jentefilm
Gjest Purple Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Mine favoritter: PS I love you Love actually Moulin Rouge
Gjest care Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Engelens by, husker jeg at jeg gråt mye av. Men det er lenge siden.
Rexina Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 "Mine" filmer er: * Moulin Rouge * PS I love you * Mens du sov * Brudens far * Min beste venns bryllup De gangene jeg har blitt dumpet, pleier jeg å se på de siste tre filmene om nettene når jeg ikke får sove:P
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Jeg sniktitter på samboeren sine filmer, blant annet "City of ANgels" og "My girl II"
MissStiles Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 PS: Jeg elsker deg Sex og singelliv filmen Holiday Hvordan bli dumpet på 10 dager The notebook
Perhaps Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 - "Flaskeposten" (Message in a Bottle) - The Way We Were - The Russia House - Out of Africa - "Tornefuglene" (The Thornbirds)
Frøkna20 Skrevet 3. januar 2009 #11 Skrevet 3. januar 2009 Må bare anbefale P.S I love you på det varmeste, jeg har aldri grått og ledd så mange ganger om hverandre av en film på mange år. Den er rett og slett et mesterverk! Dessuten vet vi jo hvor alle de HOTTE mannfolka har gjemt seg, det er jo i Irland! Andre gode filmer er: Nothing Hill The Holiday Love Actually Definatly, Mabye er også en verdig film og nevne
-majse- Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Enig i alle over. I tillegg vil jeg bare nevne "Den eneste ene". Den er bare søt
nanya Skrevet 4. januar 2009 #13 Skrevet 4. januar 2009 I tillegg til alle som er nevnt over elsker jeg Brokeback Mountain hvis det er kjærlighet og gråt du er ute etter. :rødme Den ultimate kjærlighetshistorien er jo Pride and prejudice, serien er bedre enn filmen.
Gjest Gjest_Nusse_* Skrevet 4. januar 2009 #14 Skrevet 4. januar 2009 Ps: I love you... Den mannen er til å dø for...Filmen er så trist, men så god samtidig...du gråter som en baby, og enda mer andre gangen du ser den for du vet hva som skjer... Ellers: City of Angels (Nicholas Cage/Meg Ryan) Nydelig film og musikk The Lake House (Sandra Bullock/Keanu Reeves) En Vampyrs Bekjennelse (Brad Pitt/Tom Cruise) Meet Joe Black (Brad Pitt) Ever After (Drew Barrymore) Dette er noen av mine favoritter
Gjest Gjest_Silver_* Skrevet 4. januar 2009 #15 Skrevet 4. januar 2009 Den nye filmen "Mamma mia" er en skikkelig "feel good" jentefilm. Anbefales på det sterkeste
Cordelia Skrevet 4. januar 2009 #17 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Den nye filmen "Mamma mia" er en skikkelig "feel good" jentefilm. Anbefales på det sterkeste sHa_popcorn.gif Så den ikveld. Beste lørdagsunderholdngen jeg har hatt på lenge. Bridget Jones Mitt store fete greske bryllup Endret 4. januar 2009 av Cordelia
Gjest virvelvind Skrevet 4. januar 2009 #18 Skrevet 4. januar 2009 Er det bare jeg som missliker Mamma Mia filmen? Tror det er den dårligste filmen jeg har sett på lenge.. Men hver sin smak
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #19 Skrevet 4. januar 2009 Den nye filmen "Mamma mia" er en skikkelig "feel good" jentefilm. Anbefales på det sterkeste Geelgood er lizzom ikke det samme som gråtefilm...
Gjest Gjest_Silver_* Skrevet 4. januar 2009 #20 Skrevet 4. januar 2009 Geelgood er lizzom ikke det samme som gråtefilm... Kanskje ts er lettrørt?! Jeg griner heller ikke av mange av de filmene som allerede er nevnt ovenfor, men folk er da forskjellige "lizzom"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå