Gjest Sandbekken Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er litt nysgjerrig på slike "orgasmekuler" som man skal trene musklene med, det sies i produktbeskrivelsen på DENNE SIDEN at kulene hjelper med treningen og samtidig stimulerer. Er det noen her som har prøvd dette? Hvordan føles det? jeg ser for meg at det i begynnelsen kan være spennende, men at det etterhvert ikke er noe man gidder dra fram fra skuffen.. så.. hva er deres meninger om denne dingsen?
Ethereal Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Skjønner hva du mener med at det kan bli kjedelig i lengden. Sånn er det med nesten all trening. I begynnelsen er man døds-keen, men etter to mnd er man lei! Men, så lenge det ikke er kjempedyrt for å kjøpe dem, så er det jo bare å prøve. Det verste som kan skje, er at du går lei. Det beste som kan skje er vel at du får et bedre sexliv, I guess. Er det ikke en vinn-vinn-situasjon?
Gjest Sandbekken Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Haha! Denne tråden hadde jeg helt glemt jo! For de som lurer så har jeg spurt en del personer om slike kuler, de fleste har svart at treningskulene ikke duger. Kjedemuskulaturen på de fleste er så stram fra før at de små kulene sitter der de skal uten problemer, og at man med det ikke får noe spesielt utbytte av "treningen". Når det kommer til orgasmer må man være meget flink med de vaginale for å få noen av "trenings"kulene.. Sååå.. neh, jeg gidder ikke bruke 200kr på tull ;P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå