Gjest Gjest_Tatiana_* Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg vet ikke om jeg spør i riktig forum, men jeg prøver her. Vi har mye musikk på datamaskinen vår. Siden det er så mye, er det håpløst med CD'er. Vi ville rett og slett ikke funnet alt igjen... Derfor tenkte vi på å kjøpe en ipod (de finnes med 120 GB nå!) Men må vi kjøpe nye høytalere som passer til ipod, eller går det ann å koble den rett inn i det anlegget vi har nå? Det anlegget har en USB-port, så jeg håpet kanskje at det gikk ann å koble dem opp mot hverandre...
Aeryn Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Vet ikke med usb-porten, men kan iallefall koble den til anlegget via hodetelefon-inngangen.
Gjest padawan Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 det går fint å koble iPoden til anlegget ved hjelp av jack-utgangen. jeg vil anbefale at dere kjøper en dockingstasjon som dere kan sette den rett oppi. da kan dere få ladet den (hvis dere kobler en lader til dockingstasjonen) samtidig som dere hører på musikken.
Visiter Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Enig med padawan. Et annet alternativ er å kjøpe en mini-jack-kabel, sånne koster vel rundt 40-80 og kan kobles til alt fra små Tivoli-radioer til større anlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå