Pearl Skrevet 1. juli 2003 #61 Skrevet 1. juli 2003 Akkurat nå HATER jeg MAcy Gray med When I see you. Jeg får vondt i hodet av sangen og er rask med å sette radioen på pause når den kommer.
Dixie Skrevet 1. juli 2003 #62 Skrevet 1. juli 2003 Vel, får fortsatt angst av MMMMACarena....... og the ketschup song (hvorfor heter den det?), også a lalalala long, osv. Hørte også Vanilla Ice, med ice, ice baby på radioen i dag.... ikke pent. The mother fucking diva queen (J-Diva) scorer heller ikke høyt, men det kan jo hende romvesnene liker det..... Ellers så bytter jeg raskt radiokanal når Garreth Gates osv kommer på. Og den "fake" utgaven av "idol-Kurts" kommer, tror de kaller seg Kurtez.... Men Kaizers og Klovner i kamp, de får være på!!
pusla Skrevet 4. juli 2003 #64 Skrevet 4. juli 2003 Akkurat nå er det helt klart Kaizers Orchestra med den "Salt og Pepper". Klarer dem bare ikke, å synge på den dialekta blir bare feil for meg. Ellers alle mixer og sånt hvor man synger med tynn smurfe-stemme. Forferdelig.
Pearl Skrevet 4. juli 2003 #65 Skrevet 4. juli 2003 Hei Pusla: Når det gjelder det å synge på dialekt, så tror jeg jammen det er på tide at det blir sunget på andre dialekter enn østlandsdialekten og at folk over hele landet får litt kjennskap til andre dialekter enn østlandsk, bergensk og trøndersk. Jeg vil ikke si at jeg ikke liker "Bli hos meg" med Dina fordi hun synger en platt, kjedelig og glatt dialekt, melodi og tekst er vel det vesentlige. Ellers skal jeg ikke blande meg inn i hvem som ikke liker hva, for smaken er som baken.
Tusseline Skrevet 4. juli 2003 #66 Skrevet 4. juli 2003 Når det gjelder det å synge på dialekt' date=' så tror jeg jammen det er på tide at det blir sunget på andre dialekter enn østlandsdialekten og at folk over hele landet får litt kjennskap til andre dialekter enn østlandsk, bergensk og trøndersk.[/quote'] Å så enig jeg er!
Kate Skrevet 7. juli 2003 #67 Skrevet 7. juli 2003 Jeg hater alt med Jennifer Lopez, og særlig" Jenny from the block." Den teksten er noe av det tåpeligste jeg har hørt- joda, jeg er fremdeles den samme gamle, selv om jeg drukner i luksus! Javisst Jennifer, vi tror deg
Kate Skrevet 7. juli 2003 #68 Skrevet 7. juli 2003 Jeg hater alt med Jennifer Lopez, og særlig" Jenny from the block." Den teksten er noe av det tåpeligste jeg har hørt- joda, jeg er fremdeles den samme gamle, selv om jeg drukner i luksus! Javisst Jennifer, vi tror deg
Felicia Skrevet 7. juli 2003 #69 Skrevet 7. juli 2003 Jeg tror jeg kan garantere at jeg vet om den dårligste sangen... For et par år siden satt jeg å så David Letterman på Metropol (RIP) da Pamela Anderson var gjest. Hun var da sammen med Marcus Schenkenberg (Manlig Modell-Bimbo) og kunne fortelle at han var ikke bare modell, men også en anerkjent musiker i Skandinavia(!) Fortalte på jobb om dette og vi bestemte oss for å spore opp denne musikeren Schenkenberg - og klarte det... gjett om vi lo da vi skjønte at det dreide seg om én liiiiten singel som ble utgitt sommeren 2000: "La Chica Marita" Ikke bare synger han UTROLIG dårlig, men teksten er et kapittel for seg selv... tror refrenget gikk noe som dette: She said "Yes" I said "No" I like taking it slow She's a hell of a ride La Chika Marita Dypt Marcus, dyyyypt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå