Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #41 Del Skrevet 24. juni 2003 hmm...veldig rart at ingen har skrevet det før meg men ROSA HELLIKOPTER må jo være noe av det værstee som jeg har hørt. Dina og Christian Strand har også noen talentløse sanger. Og selfølgelig Britney Spears, og alle de boybandsangene. Forresten, -Kaizers er bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 24. juni 2003 #42 Del Skrevet 24. juni 2003 Utrolig at ingen har nevnt DDE............. (rei rei) + nesten på topp20-lista, ergo "absolutt music" etc (opp gjennom tidene). + danseband + Heidi Hauge, Ann Tyler etc etc... Dette ble ikke en bestemt sang, men det er fordi det er så utrolig mye DÅRLIG musikk!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 24. juni 2003 #43 Del Skrevet 24. juni 2003 hmm...veldig rart at ingen har skrevet det før meg men ROSA HELLIKOPTER må jo være noe av det værstee som jeg har hørt. Den har jeg faktisk klart å fortrenge. Mye av grunnen til at jeg misliker denne sangen intenst er at jeg var med kjæresten min på fest til alle vennene hans. Vi hadde ikke kjent hverandre så lenge,så naturlig nok kjente jeg ingen på festen. Der var bl.a. eksen hans gjennom 5 år som alle kjente. (Typisk kjip situasjon.) Nok om det. Alle disse hadde vært på ferietur sammen den sommeren og spilte "rosa helikopter" igjen og igjen og igjen. Faen så sur jeg ble da den ble allemannseie her til lands ett halvt år etter. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 24. juni 2003 #44 Del Skrevet 24. juni 2003 Lynni Treekrem liker jeg ikke. Såer det hun nye countrydama som jeg ikke husker navnet på, men en av sangene er "Then he kissed me" eller noe lignende. Forferdelig dårlig engelsk uttale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. juni 2003 #45 Del Skrevet 25. juni 2003 Spritney Bears, smurfene og alt som ligner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 25. juni 2003 #46 Del Skrevet 25. juni 2003 Noe av en skotsk countryartist faren min fikk meg til å høre på for noen år siden. Det kan ikke beskrives, det var......ja, ubeskrivelig fælt! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. juni 2003 #47 Del Skrevet 25. juni 2003 Rosa Helikopter.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmericanLife Skrevet 25. juni 2003 #48 Del Skrevet 25. juni 2003 De sangene jeg ikke kan fordra: *Unfinished Sympathy m/Massive Attack *Ketchup song m/ Las Ketchup *Under the Bridge m/ Red Hot CP *ALT med Robbie Williams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 25. juni 2003 #49 Del Skrevet 25. juni 2003 :cry: Robbie Williams har jo så mye bra jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 25. juni 2003 #50 Del Skrevet 25. juni 2003 Alt det jeg har hørt med Jannicke Jarlum har vært grusomt :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 25. juni 2003 #51 Del Skrevet 25. juni 2003 :cry: Robbie Williams har jo så mye bra jo... ENIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2003 #52 Del Skrevet 25. juni 2003 Det må bli Bombadilla life med Franklin, var sommerhit for ca ti år siden. Ingen over men mange på siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 26. juni 2003 #53 Del Skrevet 26. juni 2003 "Sola mi" med Randi Hansen (eller var det Nilsen) er vel noe av det som skjærer meg dypest i nervesystemet. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. juni 2003 #54 Del Skrevet 26. juni 2003 Bailando Suppemusikk der 3-5 mørkhudede amerikaner synger duett. STØNN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. juni 2003 #55 Del Skrevet 26. juni 2003 Alt med Howard (og Christine) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 27. juni 2003 #56 Del Skrevet 27. juni 2003 David Bedingfield er noe av det mest patetiske jeg har hørt på lenge, i tillegg ser han ut som en maurtue i hver jævla video. Heidi Hauge er en skam for countryverden. Å kalle det bra musikk er som å kalle en pølsebod for stjernerestaurant. Robbie Williams kan jo faen meg ikke synge. Han rauter jo. Skulle gitt seg etter Fake That perioden. (var bare en mann i det bandet som kunne synge) Bertine kan jeg godt spares for. Bare mas mas mas. Turboneger. Det LØNNER seg å kunne uttale engelske ord før man begynner synge på engelsk. R. Kelly. Gudbedre så kvalmende sympatisk og flott han skal få lov å fremstille seg selv som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 27. juni 2003 #57 Del Skrevet 27. juni 2003 Utavdæsjælopplevelse og ketchupsangen irriterer vettet av meg!!! Og Dias! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 27. juni 2003 #58 Del Skrevet 27. juni 2003 Utavdæsjælopplevelse irriterer vettet av meg!!! Den irriterer mannen min også, men jeg synes den nå er litt kul jeg da. Men det er mye forferdelig musikk. Selv klarer jeg ikke: -Dina - Bli hos meg -Britney Spears - alt hun synger -Christian Strand - det var en tragisk låt han hadde -Christian Ingebrigtsen (har aldri likt ham eller musikken hans) -Stig van Eijk (han som var med i Grand Prix en gang) -Jan Werner Danielsen -Rebecca (som var med i Idol), det samme med Linn og Espen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 27. juni 2003 #59 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvis Justin Tmberlake ikke hadde sunget med slik "jentestemme" hadde musikken vært sånn nogenlunde. Men slik han synger er det jo forferdelig. Kelly Osbourne med shut up er noe dritt.. urk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 28. juni 2003 #60 Del Skrevet 28. juni 2003 ååååååååå gode himmel.......jeg glemte å komme med mitt nåværende generelle hat.. Norsk rap, i det hele tatt. Jeg spyr av det - og det i spennende og fasinerende farger..... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå