Gjest Karo Skrevet 23. juni 2003 #1 Skrevet 23. juni 2003 Jeg lurte på om noen av dere har noen råd å komme med når det gjelder å utsette mensen når en går på p-piller. Jeg har brukt Trionetta i et år, og prøvd noen ganger å utsette mensen slik jeg har fått beskjed om at det kan gjøres. Jeg hopper altså over de siste 7 store hvite pillene på brettet og går rett over på et nytt brett når jeg egentlg skulle ha fått mensen. Problemet er at jeg får små bødninger og en rar utfold som varer i mange dager. Dette skjer noen dager etter at jeg begynte på det nye brettet. Skjer dette med flere? Eller er det noe jeg gjør helt feil...? :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #2 Skrevet 23. juni 2003 Du skal hoppe over de siste hvite og så ta de gule pillene på et nytt brett for å utsette, altså kan du maks utsette 10 dager (tror jeg). Deretter tar du de siste hvite tablettene og så starter du på et nytt brett igjen.
Gjest Kira Skrevet 23. juni 2003 #3 Skrevet 23. juni 2003 Noen som spurte om dette for litt siden også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå