Brunhilde Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hovmod står for fall. Takk for påminnelsen.
cilja Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Hovmod står for fall. Kanskje du selv skulle slenge deg på den bølgen da?
Gjest Cederic Rueben Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Kanskje du selv skulle slenge deg på den bølgen da? Kanskje du skulle slenge deg foran toget.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Kanskje du skulle slenge deg foran toget. Skamme seg, Cederic. Hva sier dine foresatte til dette?
Gjest Cederic Rueben Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Skamme seg, Cederic. Hva sier dine foresatte til dette? Hva de sier er noe jeg bryr meg lite om.
The Kitten Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Hva de sier er noe jeg bryr meg lite om. Du bryr deg vel ikke om så mye, gjør du vel?
Gjest Cederic Rueben Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Du bryr deg vel ikke om så mye, gjør du vel? Joda jeg bryr meg om mye jeg. Men det er også mye jeg ikke bryr meg om
cilja Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Kanskje du skulle slenge deg foran toget. Du, jeg bor nord for Narvik, så her er det ingen tog... Thi-hi. Jeg er relativt ny på KG, men har allerede oppdaget at du er litt uvanlig, på en måte jeg ikke liker. Bare så du vet det.
Gjest Cederic Rueben Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Du, jeg bor nord for Narvik, så her er det ingen tog... Thi-hi. Jeg er relativt ny på KG, men har allerede oppdaget at du er litt uvanlig, på en måte jeg ikke liker. Bare så du vet det. Ja og hva så ?
Kamikatze Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Du, jeg bor nord for Narvik, så her er det ingen tog... Thi-hi. Jeg er relativt ny på KG, men har allerede oppdaget at du er litt uvanlig, på en måte jeg ikke liker. Bare så du vet det. Ikke søttendesmaitog, engang? Endret 5. januar 2009 av Kamikatze
cilja Skrevet 5. januar 2009 #12 Skrevet 5. januar 2009 Ikke søttendesmaitog, engang? Joda, men det blir sikkert ikke samme effekt som slenge seg fremfor et sånnt tut-tut tog, eller? Har ikke prøvd noen av delene...
cilja Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 Ja og hva så ? Bare så du vet det. Nothing more, nothing less идиот, дурак, оболтус
Gjest Cederic Rueben Skrevet 5. januar 2009 #14 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Bare så du vet det. Nothing more, nothing less идиот, дурак, Ð¾Ð±Ð¾Ð»Ñ‚ÑƒÑ Vel din og andres mening betyr ingeting for meg. Jeg forstår ikke kyrilsk skrift men jeg skal gi et råd om du ikke liker det jeg skriver. Da er det bare og sette meg på ignorer så slipper du og se det jeg skriver Endret 5. januar 2009 av Cederic Rueben
Gjest StoltPakkis Skrevet 5. januar 2009 #15 Skrevet 5. januar 2009 bitch u can suck ma dick. By the way ya can all suck my dick muthafucking bitches. Niggah I'm telling ya bitches get riches for real punks.
Gjest Cederic Rueben Skrevet 6. januar 2009 #16 Skrevet 6. januar 2009 bitch u can suck ma dick. By the way ya can all suck my dick muthafucking bitches. Niggah I'm telling ya bitches get riches for real punks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå