Gjest tidlig ute. Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hei. Jeg skal gifte meg med min kjære sommeren 2011. Det er altså 2 og 1/2 år til. Datoen er bestemt og den er veldig viktig for oss. Jeg hadde blitt veldig lei meg om vi ikke får den datoen. Alikevel, det er over 2 år til og samboeren min mener det er alt for tidlig å planlegge o.l. Men jeg lurer på, ettersom sommeren er en veldig populær tid å gifte seg på lurer jeg på om jeg burde bestille kirke og begyne å se etter lokale allerede nå? Er det galskap eller? Men ei jeg kjenner måte forandre datoen for bryllupet. Hun skulle bestille lokale 10 mnd i forveien og da var alle opptatt, dette var i mai..
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hvis det er en veldig populær dato og et populært sted så skader det jo ikke å ringe og spørre de. Noen steder tar nemlig ikke bestillinger før et år i forveien o.s.v.
Jade Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Gjelder det et populært lokale, eller lokale med supre priser, så hør med de allerede nå. Når vi (et år i forveien) hørte med lokaler, så var det flere som allerede var opptatt. Ellers gikk det fint med fotograf, toastmaster osv. Men vet ikke om man kan bestille kirke så tidlig? Men det er jo bare å ta en telefon, så vet du det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå