Gjest Maria B Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hei Jeg leter etter en sang. Det er reklame for akutten på tv3. Det de synger på reklamen er: Now that we have made it, we still end up losing some how... (sorry, om det er skrivefeil..) Det er en rolig sang med en dame som synger. Kjempe søt, hva heter den?
Gjest Gjest_Unni_* Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Hei Jeg leter etter en sang. Det er reklame for akutten på tv3. Det de synger på reklamen er: Now that we have made it, we still end up losing some how... (sorry, om det er skrivefeil..) Det er en rolig sang med en dame som synger. Kjempe søt, hva heter den? hei, strevde med å finne den sangen selv:) artisten heter: HUSH (DINAMARCA) og sangen drown
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 hei, strevde med å finne den sangen selv:) artisten heter: HUSH (DINAMARCA) og sangen drown Hmmm, Helt sikker på det? Finner det ingen steder jeg, verken Limewire eller Youtube :s Vil haaaa sangen...
Gjest Gjest_nora_* Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Hmmm, Helt sikker på det? Finner det ingen steder jeg, verken Limewire eller Youtube :s Vil haaaa sangen...
Gjest Gjest_nora_* Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 klarer heller ikke finne sangen noen steder... vet noen hvor det går an å høre den? har lett etter sangen synsykt lenge, har såååå lyst på den!!
Gjest Gjest_Aurora_* Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 klarer heller ikke finne sangen noen steder... vet noen hvor det går an å høre den? har lett etter sangen synsykt lenge, har såååå lyst på den!! http://www.deezer.com/track/drown-remaster...ersion-T1572985 elsker den :rødme:
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 jeg får ikke lastet den ned noen som vet hvordan??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå