Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Nå venter jeg og min mann vårt 6.barn!Jeg ville bare meddele det,jeg er bare så lykkelig!Vi har alltid ønsket oss mange barn,men det blir nok ikke flere på oss etter den minste er født.Er gravid i 28.uke.(alle gleder seg veeeldig!)Jeg synes det bare er så synd at venner og familie begynner å komentere oss og slikt,bare fordi vi har mange barn!Så unødvendig og teit,de har da ikke noe med hva vi ønsker i vårt liv....

Klem fra Lizzy,

mor til Adrian Amadeus(11 år),Jenny Nathalie(11 år),Nora Othilie(10 år),Iris Rebekka(6 år) og Joakim Mathias(2 år).

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Så kjekt da og lykke til. Er selv gravid i uke 25, er du på SM sidene også??

Skrevet
Hei!

Nå venter jeg og min mann vårt 6.barn!Jeg ville bare meddele det,jeg er bare så lykkelig!Vi har alltid ønsket oss mange barn,men det blir nok ikke flere på oss etter den minste er født.Er gravid i 28.uke.(alle gleder seg veeeldig!)Jeg synes det bare er så synd at venner og familie begynner å komentere oss og slikt,bare fordi vi har mange barn!Så unødvendig og teit,de har da ikke noe med hva vi ønsker i vårt liv....

Klem fra Lizzy,

mor til Adrian Amadeus(11 år),Jenny Nathalie(11 år),Nora Othilie(10 år),Iris Rebekka(6 år) og Joakim Mathias(2 år).

Sånne spydige komentarer fikk vi også ved siste graviditet. Som feks: "vet dere ikke hva prevensjon er?" "det går an å ha sex uten at det blir barn av det" "det er ikke meningen at dere skal befolke verden alene" osv osv

Merker at jeg kvir meg nesten litt nå når vi prøver på nr 4. Derfor har vi ikke sagt til noen at vi er i prøvefasen.

Men jeg skal prøve å fiske opp noen like frekke komentarer som jeg kan svare med til den tid kommer. :D

Skrevet

Gratulerer.

Men nå skal jeg være ekkel og håper jeg tar feil; dette innlegget ligner mistenkelig på en drøss som har vært før, med ørti unger og dobbelnavn og bare fake.

Skrevet
Gratulerer.

Men nå skal jeg være ekkel og håper jeg tar feil; dette innlegget ligner mistenkelig på en drøss som har vært før, med ørti unger og dobbelnavn og bare fake.

Ehhh som du ser er jeg nybegynner jeg.....skjønte ikke helt den der jeg :forvirra:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg må si meg enig med Starfish- dette lukter litt.

Og hvem er så dum at man legger ut navnene på alle barna sine på nettet :o

Minnie

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Gratulerer så masse. :P

Skrevet

jeg vil da ønske tillykke uanset jeg har altid brugt mit navn og mine kærestes navn og mine ungers navn på nettet har ingenting at skjule og frygter ingen nok større fare for at blive kørt over af en bil end at en økse morder skulle komme efter mig fordi jeg skriver et indlæg, ved ikke hvad folk er så bange for vær ærlig og sig selv skulle der jo ikke være nogen ko på isen, og faktisk hvis man virkelig vil finde en person kan det lade sig gøre man er ikke særlig ananym bare fordi man tager sig et nick bare så det skal være sagt, men nu er jeg jo også en af dem som fandt lykke på nettet og flyttede fra island til norge til en mand jeg aldrig havede set men kun snakket med, mange som kaldte mig en idiot og jeg var ikke rigtig klog men det er det smarteste jeg nogen sinde har gjort i mit liv men jeg kom vist lidt væk fra emnet

tillykke har selv fået nr 4 og synes ikke det er for meget

Skrevet

Grattis!!

Alle gode ting er....seks??? :lol:

Skrevet

Gratulerer masse.

Det er deilig å være gravid, og unger er jo skjønne.

Men likevel så forstår jeg ikke at noen har råd til så mange barn. Ei heller energi. Men all honnør til dem som får det til.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hmmm..joda,dette lukter litt...hmm...får vel gratulere da....

'

Klemz fra:

Skrevet
Gratulerer.

Til og med jeg som selv venter nr. 7 synes dette innlegget virker fake dessverre.

Skrevet

Skjedde noe rart så innlegget mitt kom dobbelt.

Skrevet

Til og med jeg som selv venter nr. 7 synes dette innlegget virker fake dessverre.

Nummer 7???

Så kult!!

Har bare to, jeg..... :(

Skrevet

Det var ikke det at hun hadde så mange barn, Asterix, det var måten det var skrevet på og type navn som gjorde at jeg reagerte.

Skrevet
Det var ikke det at hun hadde så mange barn' date=' Asterix, det var måten det var skrevet på og type navn som gjorde at jeg reagerte.[/quote']

Nettopp. Samme, jeg reagerte på. Men vår reaksjon på et slikt innlegg kunne fort blitt tolket som at det var antallet barn vi reagerte på, derfor skrev jeg det jeg gjorde, for å vise at antallet ikke er det som overrasker meg. :wink: Har vært borti en del innlegg med samme stil(men varierende innhold) før, som også har hatt samme type oppramsing av ulike "poetiske" doble navn og alder på alle barna, i tillegg til typisk "rettskrivning" og manglende mellomrom etter punktum. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jaja, folkens... så og si umulig å finne ut om dette er fake eller ikke. Ingen problem å skrive et "falskt" inlegg. Men det er kanskje støtende for vedkommende om det er fakta. Om dere virkelig tviler på inlegget, så er det jo virkelig bortkastet tid å gi respons i det hele tatt. Så la nå tvilen komme "tiltalte" til gode...som det heter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...