Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er på dag 2 i uke 3 på p-pillebrettet men jeg har mer eller mindre blødd hver dag siden mensen forrige periode. Sist mens gikk som vanlig, men det gikk ikke mer en 4-5 dager etter slutt, før jeg begynnte å blø igjen. Og blodet er forholdsvis sort eller rødt så det er ikke groms. Ikke har jeg spes vondt i magen heller, selv om jeg ved noen anledninger har kjent milde menssmerter. Skal til lege i løpet av neste uke. Men kjenner jeg er litt bekymret. Jeg trøster meg med at det ikke er sååå farlig ettersom jeg ikke har vondt men likevel. Har skikkelig angst for at jeg skal bli steril. Og med tanke på at dette skjede etter at jeg og sambo hadde litt røff sex(selv om det kan være tilfeldigheter) Har alltid hatt pressise mens sykluser tidligere så dette er helt nytt for meg. Har ikke hatt slike blødninger siden jeg var 10-11. :/

Beklager for litt ekkelt språk men sånt blir det om dette emnet her. :P

Også lurer jeg på hva det koster til gynokolog ettersom fastlegen min ikke gjør slikt.(les jeg vil ikke dit) Tenker på å vente til at prevansjonskontoret åpner men der er det ikke sikkert at de har lege hver gang og det er jo bare annenhver torsdag så da må jeg i værste fall vente nesten 2 uker :S

Vurderer også å slutte å ta p-pillene ettersom det kan være de. kom på at jeg var dårlig i magen i løpet av romjula så kanskje en pille gikk rett igjennom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spontanabort? Litt tidlig for det, så kanskje heller festeblødning? Om du ikke har husket å bruke kondom så kan du fort ha fått en eggløsning under magasjauen.

Skrevet (endret)

Nei jeg tar ikke andre tabletter.

Hvor lenge er det vanlig at en festeblødning varer da?

Merker også at jeg har fått/holder på å få soppinfeksjon. Er veldig ømt.

Endret av Jane F.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...