Purple Diamond Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Når jeg bruker epilatoren min på leggene, er jeg alltid redd for å bruke den på knærne og bak knærne. Dette fordi jeg føler det er så tynn hud der og er redd for å skade meg selv Gjør det vondere på og bak knærne, eller er det ingenting å være redd for?
aline Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 har jeg aldri tenkt over engang. Jeg bruker epilatoren fra fot og opp til nederst på låret, altså også over kne og bakside av kne, aldri opplevd noen problemer med det.
Purple Diamond Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Ok! Hehe... Sikkert ikke noe problem. Bare jeg som er litt pyse
Gjest svanungen Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Synes det kan gjøre litt vondere akkurat rundt kneskåla, men ikke noe jeg har tenkt spesielt over. Fungerer som bare det! Har klart å kjøre epilatoren fast i tynn hud under armene et par ganger (auu...), eneste "skaden" var en bloduttredelse (så ut som et sugemerke), som forsvant etter noen dager. Ingen stor skade skjedd med andre ord Men jeg har vel lært at man ikke bare sveiper over med epilatoren i full fart når man har litt dårlig tid....
Strix Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Jeg syns hårene på framsiden av knærne sitter litt fastere enn ellers så jeg kjenner det bedre der. Men nå har jeg slutta å brukeepilatoren pga. inngrodde hår når håret kom ut igjen. Umulig å gjøre noe med det
Papaya84 Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Hvor lenge er hårene borte når dere bruker epilator? Jeg har kun prøvd ett par ganger, men da kommer hårene tilbake etter veldig kort tid, 2-3 dager..
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 skjønner ikke at dere "tør" å bruke epilator. Jeg har en som sikkert er ganske grei, som jeg har prøvd et par ganger, og gitt opp så snart jeg har kjent noe smerte. Så er det bare å gå over til høvel Hilsen feigingen
Purple Diamond Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2009 skjønner ikke at dere "tør" å bruke epilator. Jeg har en som sikkert er ganske grei, som jeg har prøvd et par ganger, og gitt opp så snart jeg har kjent noe smerte. Så er det bare å gå over til høvel Hilsen feigingen Skjønner jeg godt... Selv om jeg har epilator, har jeg bare brukt den et par ganger fordi jeg synes det gjør så vondt. Så det har helst blitt brukt høvel av meg også. Men tenkte jeg skulle begynne med epilatoren igjen, i stedet for å bare ha den liggende.
Strix Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Jeg ble streng med meg selv og brukte jevnlig og etterhvert så gjorde det ikke vondt i det hele tatt omtrent, bare på enkelte områder. Syns å huske at hårene var borte i 3 uker sånn cirka, men så måtte de liksom få vokse ut litt før epilatoren klarte å ta dem igjen så det var litt dumt. Har gått over til høvel igjen nå.
Purple Diamond Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2009 Jeg ble streng med meg selv og brukte jevnlig og etterhvert så gjorde det ikke vondt i det hele tatt omtrent, bare på enkelte områder. Syns å huske at hårene var borte i 3 uker sånn cirka, men så måtte de liksom få vokse ut litt før epilatoren klarte å ta dem igjen så det var litt dumt. Har gått over til høvel igjen nå. Ok:) Får håpe jeg også syns det blir litt mer "behagelig" etterhvert
Gjest lalina Skrevet 6. januar 2009 #11 Skrevet 6. januar 2009 Når jeg bruker epilatoren min på leggene, er jeg alltid redd for å bruke den på knærne og bak knærne. Dette fordi jeg føler det er så tynn hud der og er redd for å skade meg selv Gjør det vondere på og bak knærne, eller er det ingenting å være redd for? jeg synes faktisk det gjør mindre vondt rundt knærne enn på lårene, hvor det jo er mye mer hud og kjøtt.
Purple Diamond Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2009 jeg synes faktisk det gjør mindre vondt rundt knærne enn på lårene, hvor det jo er mye mer hud og kjøtt. Å! Hørtes jo "bra" ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå