Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om ett fakturaprogram for liten bedrift som er enkelt å bruke ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På jobben bruker vi et program som heter Mamut, det syns jeg er veldig ålreit og enkelt å lære seg :)

Skrevet

Ja jeg har også brukt Mamut og det er helt greit:)

Skrevet

Hmm ligner ikke mamut på vista ?Synes den er for komplisert... og har masse funksjoner jeg ikke trenger. Vil ha det enkelt og greit

Gjest tyttebær
Skrevet

Fakt 2000!

Kjempeenkelt! Det kommer ofte på tilbud på fax, eller du kan finne det her. Fakt 2000.

Det er utrulig enkelt å bruka! ANBEFALES :biggrin:

Skrevet

Hvis du har regnskapsfører som skal postere til regnskapet ditt, og du kun skal skrive ut noen få fakturaer, så anbefaler jeg gratisprogrammet WinVask. Det er veldig bra til mindre fakturamengder.

http://www.vivi.no/nweb/index.php

Skrevet

Ville også ha sjekket hvilket program din eventuelle regnskapsfører bruker , siden det er en veldig stor fordel at du bruker sammen som han/henne siden det da vil spare regnskapsføreren din for endel arbeid .

• 2 måneder senere...
Gjest Oppdatert på mye
Skrevet
Fakt 2000!

Kjempeenkelt! Det kommer ofte på tilbud på fax, eller du kan finne det her. Fakt 2000.

Det er utrulig enkelt å bruka! ANBEFALES :biggrin:

Til dere som kanskje går på bløffen fra noen som anbegaler skrotprogrammet Fakt 2000 - les f.eks. her:

http://meetppl.net/taxonomy/term/44

(du finner dette også på helges.net - et sted som drives av en som forsøkte å få igjen penga for skiten.

Det er en svensk kjent spammer som står for dette og han er vanskelig å ha med å gjøre. Det er faktisk morsom lesing og du må sette av minst en hel kveld om du liker sånt stoff.

Kort sagt: Programmet virker nok, men har mange feil og fremstår tydelig som å være laget på en barneskole. Bedre er det ikke at om du først er på mailinglista så blir du aldri kvitt dem om du ikke skifter mailadresse. De leser ikke mail, svarer ikke på telefon (selv ikke med påstått telefonsupport).

Stikkord: Rune Emanuel Karlsson (muligens feilskrevet), K-soft, K-software.

Men som sagt, mye morsom lesing, spesielt det om rettsaken(e) som foregikk i fjor eller 2007.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...