Dyveka Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Vet noen om ett fakturaprogram for liten bedrift som er enkelt å bruke ?
Martine Kamilla Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 På jobben bruker vi et program som heter Mamut, det syns jeg er veldig ålreit og enkelt å lære seg
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Ja jeg har også brukt Mamut og det er helt greit:)
Dyveka Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 Hmm ligner ikke mamut på vista ?Synes den er for komplisert... og har masse funksjoner jeg ikke trenger. Vil ha det enkelt og greit
Gjest tyttebær Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Fakt 2000! Kjempeenkelt! Det kommer ofte på tilbud på fax, eller du kan finne det her. Fakt 2000. Det er utrulig enkelt å bruka! ANBEFALES
DingDong Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Hvis du har regnskapsfører som skal postere til regnskapet ditt, og du kun skal skrive ut noen få fakturaer, så anbefaler jeg gratisprogrammet WinVask. Det er veldig bra til mindre fakturamengder. http://www.vivi.no/nweb/index.php
mousepad Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Ville også ha sjekket hvilket program din eventuelle regnskapsfører bruker , siden det er en veldig stor fordel at du bruker sammen som han/henne siden det da vil spare regnskapsføreren din for endel arbeid .
Gjest Skya Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest Oppdatert på mye Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Fakt 2000! Kjempeenkelt! Det kommer ofte på tilbud på fax, eller du kan finne det her. Fakt 2000. Det er utrulig enkelt å bruka! ANBEFALES Til dere som kanskje går på bløffen fra noen som anbegaler skrotprogrammet Fakt 2000 - les f.eks. her: http://meetppl.net/taxonomy/term/44 (du finner dette også på helges.net - et sted som drives av en som forsøkte å få igjen penga for skiten. Det er en svensk kjent spammer som står for dette og han er vanskelig å ha med å gjøre. Det er faktisk morsom lesing og du må sette av minst en hel kveld om du liker sånt stoff. Kort sagt: Programmet virker nok, men har mange feil og fremstår tydelig som å være laget på en barneskole. Bedre er det ikke at om du først er på mailinglista så blir du aldri kvitt dem om du ikke skifter mailadresse. De leser ikke mail, svarer ikke på telefon (selv ikke med påstått telefonsupport). Stikkord: Rune Emanuel Karlsson (muligens feilskrevet), K-soft, K-software. Men som sagt, mye morsom lesing, spesielt det om rettsaken(e) som foregikk i fjor eller 2007.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå