Gå til innhold

Alene med frykten

Gjest Gjest_drømmespeil_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_drømmespeil_*
Skrevet

Jeg er da en relativt frisk og ung kvinne på mitt 25 år. For 3 mnd siden fikk jeg mitt 2 barn, hærlig liten krabat:) Men måntene etter fødselen har kroppen min forandret seg. Jeg har hatt mye vondt i magen, stikking og smerte, noen dager verre enn andre. Var til utredning hos lege for å sjekke om det var noe med lever/nyre eller limoren. Dette var i begynnelsen av desember, tok noen blodprøver og de var nok fine da jeg ikke har hørt noe. Det har nå ikke gått 1 dag uten at jeg har kjent vondter i magen min siden november. Jeg er allerede nede på vekten før jeg ble gravid. (kanskje ikke så rart ettersom jeg også har noen dager med dårlig matlyst jevnlig) Jeg er trøtt og sliten, enda jeg har hatt 2 uker med ferie. Den siste tida har jeg har noe forstoppelse. Og så toppet det hele seg idag, blod, masse blod ved avføring. Jeg har hatt hermorider siden jeg var 18 mer eller mindre og kjente ikke igjen denne typen blødning. Så nå sitter jeg her.. tenker det verste, har gjort det i flere uker, men tørr ikke fortelle noen om mistankene mine..jeg er da så ung.. kreft tenker jeg.. tarm/mage-kreft.

Vil gjerne høre fra andre som har det sånn som meg, er redd for å ha eller har kreft..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hjelper deg i allefall ikke ved å gå og gruble, blod i avføringen skal man jo sjekke så ta deg en ny tur til legen og fortell om hva du har opplevd. Det er jo en kjennsgjerning at kroppen er i en enorm endring som følge av en fødsel så prøv ikke å ta sorgene på forskudd, da blir du jo helt sikkert deprimert. Bestill deg en legetime på mandag og få dette sjekket ut!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...