Gå til innhold

hva er penest? mannskroppen eller kvinnekroppen?

Gjest anonym

hva passer best for deg av følgende alternativer?  

1 stemme

1. 1. hva passer best for deg av følgende alternativer?

• Jeg er bifil, og synes kvinnekroppen er penere
      1
    • Jeg er lesbisk og mener at kvinnekroppen er penere
      0
    • Jeg er heteroseksuell (har aldri vært seskuell med en jente) og synes kvinnekroppen er penere
      16

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Eller en elg. Jeg stemmer utvilsomt for elgen, jeg gjest. For det er de halvtamme og halvville vi snakker om nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunstnerisk sett er kvinnekroppen finere enn mannekroppen. Men i det virkelige liv finnes det ikke noe flottere enn en deilig mann :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mannskroppen er utrolig vakker. Om den blir tatt vare på.

En trenger ikke være mann med store muskler og trene #### av seg for å være flott.

Liker menn, gjerne med kroppsarbeid så de har en naturlig kropp. Hvor de ser trent ut. At de er velstelt på hår og har tatt vare på sine tenner.

Verste jeg ser er menn med uflidd hår og med den kula til mage. Alle får vel litt mage etterhvert, men når den er så stor at de har ikke sett "lilleper på år, ja da skal du ha takk.

Verst er det når de går på stranda og formelig skryter av tønna til mage i en minimal badebukse.

Så er det da slik, de var vel annerledes en gang de også. Man venner seg til så mangt. Sikkert konene også.

Når jeg ser meg rundt og ser slike menn, så er ofte deres kvinner lik dem. Ofte har de sittet i åresvis og spist seg opp.

Kvinner har da flotte kropper. Ofte setter gtaviditet spor. Kvinner kan være flotte selv om de er store. Det som ødelegger er at de kler seg i store trange dongreibukser og store T-shirt. Det skjuler deres feminitet.

Hadde de brukt klær som passet kroppen hadde de blitt kvinner.

De fleste ser ut som gamle bondekoner fra russland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er menn generelt - og en mann spesiellt,

det vakreste i verden.

Finnes ikke den kvinne som kan matche seg med

de (han)!

Nei takk til "pikekos" for meg ihvertfall. Skal jeg være litt

grov og si at jeg mye heller vil ha pi**-kos mon tro? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn er ikke særlig attraktive nakne

allikevel, det kan jo finnes et mindretall av kvinner som ikke deler denne oppfatningen

Menn ikke attraktive nakne? :o Da er jeg av det mindretallet du snakker om. En naken mann er jo fantastisk å se på!!!

Dessuten mangler det endel alternativer i avstemmingen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...