Gå til innhold

hva er penest? mannskroppen eller kvinnekroppen?

Gjest anonym

hva passer best for deg av følgende alternativer?  

1 stemme

1. 1. hva passer best for deg av følgende alternativer?

• Jeg er bifil, og synes kvinnekroppen er penere
      1
    • Jeg er lesbisk og mener at kvinnekroppen er penere
      0
    • Jeg er heteroseksuell (har aldri vært seskuell med en jente) og synes kvinnekroppen er penere
      16

Anbefalte innlegg

Gjest stine 38

jeg skriver en spalte i et magasin for lesbiske og bifile. jeg er interesert i å vite hva dere synes om hva som er penest av mannskroppen og kvinnekroppen.

egentlig er svaret gitt på forhånd, menn er ikke særlig attraktive nakne, og kvinnekroppen er vakker med bølgende linjer.

allikevel, det kan jo finnes et mindretall av kvinner som ikke deler denne oppfatningen, og jeg er interesert i hva dere synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Begge kjønn kan jo se nokså hårreisende ut da... I dette tilfellet er det det spesielles, ikke det generelles diktatur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig er svaret gitt på forhånd' date=' menn er ikke særlig attraktive nakne, og kvinnekroppen er vakker med bølgende linjer.[/quote']

Hvorfor spør du da? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannskroppen er uten sidestykke det flotteste, selvfølgelig...

Skal ikke utbrodere engang; ville aldri blitt ferdig. Men ingenting er mer attraktiv enn en mannskropp. Enkelt og greitt.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adina Madeleine

Dette går det ikke an å generalisere om da. Jeg syns begge kjønn har vakre kropper når den er godt tatt vare på, og tilsvarende ille når den er fullstendig forfalt (nå snakker jeg bare om det overfladiske estetiske, ikke noe om personlighet og utstråling som er vel så viktig).

En mannskropp kan være utrolig vakker når den er... "kremt"... veltrimmet. Liker det kraftfulle i en sånn mannskropp, liker linjene, vinklene, overgangene mellom forskjellige deler av kroppen. Det potensielle, den kraften som slumrer, men som plutselig kan bli vekket til live :blunke:

En kvinnekropp kan være tilsvarende vakker med sine myke linjer, former, fasonger

Hm... dette var ikke lett å sette ord på... Overse hvis formuleringene ble litt vel Behn'sk... :hoho:

Når det gjelder å sette min egen seksualitet i bås, så er det ikke noe jeg gjør. Jeg er definitivt ikke 100% noe og 0% noe annet. Hvorfor er dette på generelt grunnlag så interessant at man må sette kryss for "hva" man er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Vilde-

Vil vel ikke akkurat si at JEG føler meg unormal, selv om jeg synes mannekroppen er finere enn kvinnekroppen!

En solbrun, sterk mannekropp, kan få det til å krible i meg, og jeg får lyst til å spise den opp.

NAMM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 100% heterofil, men jeg syns likevel, sånn generelt, at kvinnekroppen er my eflottere og se på enn mannskroppen. Men jeg tiltrekkes ikke av det av det på noe annet plan enn at jeg kan synes en del kvinner er flotte å se på, jeg tiltrekkes heller ikke av mannskroppen , men av mannen inni kroppen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sorry Sam, men jeg gidder ikke svare på ledende spørsmål med feilaktige forutsetninger innbakt!

Jeg savner alternativer som:

Jeg er uerfaren og foretrekker sex med meg selv

Jeg er erfaren (har hatt sex med det ene eller det andre kjønn) og foretrekker meg selv

Jeg er homofil mann og synes kvinnekroppen er lekrere

Jeg er transseksuell og trives ikke i min kvinnekropp

Jeg er transseksuell og trives ikke i min mannskropp

Jeg er bifil og foretrekker menn

Jeg er lesbisk og foretrekker menn

Jeg er heterofil og foretrekker menn

Jeg er sær, og liker bare meg sjøl

Jeg er glad i mennesker og faller for individet og ikke utseendet

Jeg har prøvd det meste, og erkjenner at det bare er Stine38 som kan oppfylle mine innerste lengsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Svaralternativene er for det første helt på trynet.

Mitt svaralternativ ville vært:

Jeg er hetero, med mulige tendenser mot bifil, men finner like forbannet en flott mannekropp mye finere enn en flott kvinnekropp.

Mannekroppen får det til å krible i meg, det gjør ikke en kvinnekropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha sett forloveden min komme ut av dusjen nå nettopp, er jeg sikker på at det er mannekroppen som er mest sexy.. :sjarmor: Selv om det finnes mange vakre kvinner der ute også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Jeg synes en naken kvinnekropp er pener å se på enn en naken mannekropp! Mye på grun av at en penis ikke er veldig "pen".. :oops:

Men jeg tenner overhodet ikke på en naken kvinne, men jeg tenner vannvittig på min nakene kjæreste.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Er ikke mannskroppen penest så vet ikke jeg!!

Ikke noe er så sinnsykt deilig som å se en naken mann..... :P Særlig med en stiv en..... :lol:

Nei, kvinnekroppen kan ikke slå den deilige kroppen til mannfolka!

(Sånn generelt sagt, da, selvsagt er det noen kvinnekropper som er finere enn visse mannskropper, men sånn generelt sett av de nakne kroppene jeg har sett....)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor finnes svaralternativet "Jeg er hetero' date=' og synes mannekroppen er penest"? :o[/quote']

Det alternativet finnes ikke, Flora! Man har kanskje ikke lov til å mene det?

Men vi er visst mange som etterlyser det alternativet, da... :wink:

Dette er hva jeg kaller en profesjonell avstemming!

Men så er det også i regi av en journalist i et seriøst magasin! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...