Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er egentlig bare veldig forvirret. Jeg og gutten har vært sammen i snart tre år. I førsten var jeg usikker på forholdet, og litt sjenert i senga. Men så ble han drømmemannen min og vi har hatt bra sex vl jeg si. Han har nok vært den som har tatt mest initiativ. Men nå har det endret seg. Vi har jo mer eller mindre flyttet sammen, og jeg er helt enig med at man ikke har samme behovet lenger, og man er virkelig sliten osv. Det føler jeg også selv. Men nå har jeg flyttet til en annen by for å studere, så er borte i alt fra litt under en uke til to uker i strekk. Man skulle jo tro at de gangene vi var sammen får man veldig lyst på hverandre. Noen ganger så har vi hatt sex en eller to ganger mens jeg har vært hjemme og det er det. Nå i juleferien så jeg for meg at at det kom til å bli litt. Men neida, eneste gang vi har hatt sex var da vi kom jeg fra byen de to dagene vi var ute. Jeg har prøvd å ta initiativ men han gir ikke noe tilbake og virker ikke interessert. Men vil ikke presse han heller, Vet hvor kjett det er å ha sex når man ikke har lyst. Det som er det spesielle er jo om kvelden ligger vi inntil hverandre og kysser og stryker på hverandre. Må innrømme at når det er så lang tid mellom hver gang jeg ser han, får jeg fort lyst på sex. Vi er også av den typen som holder hender hver gang vi er i byen, og kysser osv. Han sier også ofte at han er så glad i meg o.l. Veldig rotete, men er bare så rart. Vi er begge helt i begynnelsen av tyve årene, så man begynner å tenke hvordan blir dette om noen år. Er ikke noe som tilsier at han har mye og tenke på og har det vanskelig. Er det sånn at dere mister sexlysten etter noen år i et forhold?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Ingen fare. Lysten reduseres til en stabilt nivå etter noen år og det er vel bare slikt det er. For dama mi er 1 gang i uka ok. Det som er viktig er at nærheten bevares med diverse kyss og klem og intime stunder og jeg stresser ikke så mye med sexen lenger. (Tar meg heller en runk for å tømme magasinet)
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er egentlig bare veldig forvirret. Jeg og gutten har vært sammen i snart tre år. I førsten var jeg usikker på forholdet, og litt sjenert i senga. Men så ble han drømmemannen min og vi har hatt bra sex vl jeg si. Han har nok vært den som har tatt mest initiativ. Men nå har det endret seg. Vi har jo mer eller mindre flyttet sammen, og jeg er helt enig med at man ikke har samme behovet lenger, og man er virkelig sliten osv. Det føler jeg også selv. Men nå har jeg flyttet til en annen by for å studere, så er borte i alt fra litt under en uke til to uker i strekk. Man skulle jo tro at de gangene vi var sammen får man veldig lyst på hverandre. Noen ganger så har vi hatt sex en eller to ganger mens jeg har vært hjemme og det er det. Nå i juleferien så jeg for meg at at det kom til å bli litt. Men neida, eneste gang vi har hatt sex var da vi kom jeg fra byen de to dagene vi var ute. Jeg har prøvd å ta initiativ men han gir ikke noe tilbake og virker ikke interessert. Men vil ikke presse han heller, Vet hvor kjett det er å ha sex når man ikke har lyst. Det som er det spesielle er jo om kvelden ligger vi inntil hverandre og kysser og stryker på hverandre. Må innrømme at når det er så lang tid mellom hver gang jeg ser han, får jeg fort lyst på sex. Vi er også av den typen som holder hender hver gang vi er i byen, og kysser osv. Han sier også ofte at han er så glad i meg o.l. Veldig rotete, men er bare så rart. Vi er begge helt i begynnelsen av tyve årene, så man begynner å tenke hvordan blir dette om noen år. Er ikke noe som tilsier at han har mye og tenke på og har det vanskelig. Er det sånn at dere mister sexlysten etter noen år i et forhold? Nei, fortsatt like lyst på dama mi etter 5 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå