Gjest Blaise35 Skrevet 3. januar 2009 #1 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei, alle! Lurte på om det er noen der ute som har hatt streptokokker i halsen noengang? Hvor lenge varte det? Når begynte du penicillin behandling? Når ble du frisk? Jeg har hatt det i seks dager og gått på kur i fire dager, og det er fortsatt kjempevondt, bare andre steder enn til å begynne med. Noen som har erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinaballerina Skrevet 3. januar 2009 #2 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har hatt streptokokker i halsen mange ganger. Har som regel begynt med penicillin-kuren første dagen,og da har "vondten" gått over i løpet av et par dager... legen min sa til meg at hvis ikke smertene gikk over i løpet av kuren kunne det være snakk om kyssesyke, men det er nok individuelt hvor fort det går over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #3 Del Skrevet 3. januar 2009 Har hatt det en gang og da mer eller mindre i 6 mnd. Jeg fikk antibiotika og ble bra. Ferdig med medisinen og det kom tilbake. Littegrann mindre vondt. Hestekur med antibiotika og ble bra. Ferdig med medisinen og det kom tilbake. Littegranne mindre vondt. Sånn holdt jeg på et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå