Gjest hyppig gjest Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hei Tittelen sier vel sitt. Har bestemt meg for å gå kurs for å få orden på måltidene igjen. Hva gjør man på møtene hvis man går vanlige kurs ? Er usikker på om jeg skal gå vanlig kurs eller over internett. Har gått på lignende kurs før, da synes jeg at jeg fikk lite ut av møtene. Var bare å veie seg og generell prat. Jeg var 20 år yngre enn de andre og de hadde helt andre utfordringer enn meg (jeg hadde ikke noe problem med å trene og holde meg unna kaker). Jeg er 30 forresten Hva tror dere ? Vanlig kurs eller internett ?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har prøvd begge deler, både vanlig kurs og internett kurs. Helt enig med deg ang de vanlige kursene!!! Bare pjatt og gamle kjerringer ;-) Internettkurs fungerte for meg så lenge jeg var supermotivert men når motivasjonen dalte begynte jeg å jukse selv om jeg ikke lurte andre enn meg selv. Tilslutt endte jeg opp med noe som fungerte supert, aktiv kurs med spinning. Hele kurset foregår i spinningsal og det er lite tid til "pjatt". Du blir veid før kurset, så er det 45 min spinning + litt styrketrening. SUUUUUPERT og anbefales på det sterkeste fra meg :-) Perfekt hvis det er en stund siden du har trent og du gruer deg litt til å sette i gang med alt på egenhånd. Etter 8 uker på kurs (og sykkel) så går resten av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå