Gjest Håplaus Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hei. Er det noen som har tips til hvordan man gjør det slutt med en man bor sammen med? Vi har vært samboere i noen måneder, men for meg funker det nok ikke.. Er veldig, veldig glad i han, men av ulike årsaker er jeg bare ikke lykkelig sammens med han. Er så dårlig på å gjøre det slutt med noen, bare utsetter og utsetter det, hater å såre personer jeg er glad i.. Så er det den klassiske unnskyldningen som bruker å komme, "jeg kan forandre meg, gi meg en sjangs osv". Hvordan slo du opp? Og er det noen som har noen gode råd??
Gjest hmmsk Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hei. Er det noen som har tips til hvordan man gjør det slutt med en man bor sammen med? Vi har vært samboere i noen måneder, men for meg funker det nok ikke.. Er veldig, veldig glad i han, men av ulike årsaker er jeg bare ikke lykkelig sammens med han. Er så dårlig på å gjøre det slutt med noen, bare utsetter og utsetter det, hater å såre personer jeg er glad i.. Så er det den klassiske unnskyldningen som bruker å komme, "jeg kan forandre meg, gi meg en sjangs osv". Hvordan slo du opp? Og er det noen som har noen gode råd?? Hvorfor ikke være deg selv? Bare å si at du ønsker å snakke med han, så forteller du at du føler det funker ikke så tror det er best for at dere flytter fra hverandre. Og fortell hvordan du føler, - og du kan ikke noe for det. Om han gråter og ber, så ikke være svak!
Gjest håplaus Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Det er nettopp det som er problemet, blir så svak når jeg ser hvor lei seg han blir, syns rett og slett det er grusomt... Er jo fortsatt glad i han, men.. Når de rette følelsene ikke er der mer, så er de jo ikke det..
Gjest owej Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Skjønner hva du går gjennom.. Jeg sa jeg bare ville snakke med han så fortalte jeg bare det jeg følte rett og slett, han begynte å gråte, men gud så glad jeg er for at jeg ikke ga han en sjanse til hadde bare såret han enda lenger.. Bare ikke vent lenger med å holde det inni deg..
DingDong Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Og moralen i denne tråden er: Riv ut hjertet hans, vis ham det, kast det på bakken, tramp på det og løp ut døra, før han begynner å jamre seg. Fra spøk til alvor. Kjipt, men du vet jo allerede hva du vil, men ikke hvordan du skal gjøre det. Kan du ikke bare si sannheten da?
Gjest håplaus Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Ikke like greit bestandi når det er en person man er veldig veldig glad i, og virkelig skulle ønske det funket med.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Jeg sitter på den andre siden og er den som ble dumpet av min samboer gjennom noen få måneder. Forskjellen slik jeg kan lese hos deg er at vi begge har barn som er med i bildet også. For min del er noen få måneder for lite til at vi kan få dette til å fungere, det er nemlig vanskelig i starten av et samboerforhold uansett slik min erfaring er. Man ser jo ikke alle sider ved en person så lenge man har hvert sitt sted, og de sidene tar det litt tid å bli vant til. Er du glad i ham så la det heller gå litt tid. Men vær ærlig mot ham!
Gjest håplaus Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 For min del hadde vi det mye bedre i begynnelsen, helt til jeg begynte å oppdage ting. Som for eksempel at han har ganske stor gjeld og betalingsanmerkninger som han ikke betaler, og har funnet masse ubetalte regninger. Tatt dette opp med han, men fått til svar at det ikke har noe med meg å gjøre, men det føler jeg da virkelig at det har... Og for det andre har han blitt litt for glad på flørte fronten mot andre damer.. Så i begynnelsen hadde vi det kjempe bra, men etter dette har ting bare gått nedover....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå