Balooa Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Noen som har vært der? Hva er deres meninger om stedet?
Brukernavn Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Noen som har vært der? Hva er deres meninger om stedet? Var der sommeren 2008 og elsket det. Vi var rett øst for Malaga. Klimaet var nydelig (supervarmt og stabilt) Alt man trenger er i nærheten og der vi var var det heller ikke så turistbefengt, og det synes jeg er greit.. Min erfaring var at mennesker i Malaga området snakker spansk...og bare det...og det var en utfordring for oss. I tillegg er livet i dette området "laid back" så om du har dårlig tid eller er veldig opptatt av klokken vil jeg spå at du blir gal ganske raskt... Jeg drar GJERNE dit igjen!
FoxyFish Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Noen som har vært der? Hva er deres meninger om stedet? Hakke JEG?!? Det er kjempekoselig! Bærer muligens et "little Britain"-preg, men det går seg til. Strendene er knalle, og prisene er hyggelige. Tog er veldig lett tilgjengelig, og man kan også vandre fra småby til småby bare ved å følge havet. Og at dem bare snakker spansk stemmer ikke helt. Om noen spør hvor du er fra, og du svarer "Norge", så er det mange som kaller deg kjøttbolle.
Brukernavn Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Og at dem bare snakker spansk stemmer ikke helt. Om noen spør hvor du er fra, og du svarer "Norge", så er det mange som kaller deg kjøttbolle. Som sagt var det MIN erfaring der VI var. Solkysten, Torremolinos, Fuengirola og Malaga blir jo uansett ikke helt en og samme sak... Der vi var fantes det ikke skandinaviske turister i det hele tatt. Deilig!!
FoxyFish Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Som sagt var det MIN erfaring der VI var. Solkysten, Torremolinos, Fuengirola og Malaga blir jo uansett ikke helt en og samme sak... Der vi var fantes det ikke skandinaviske turister i det hele tatt. Deilig!! Ja, Malaga by blir jo for eksempel noe helt annet enn Marbella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå