Gå til innhold

Størrelsen IKKE viktig

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Nille_*
Skrevet

Til menn som bekymrer seg over det: størrelsen betyr lite eller ingen ting for det store flertallet av erfarne kvinner.

Den nye kjæresten min har kansje den minste pikken jeg har vær borti, men gud som jeg elsker ham og hvilken god sex vi har! Det er fordeler med en liten penis også, som mange ikke tenker så mye på. Når jeg må knipe hardt øker lystfølelsen og anal sex blir aldri smertefullt. Også suging er deilig når jeg kan ta den helt inn.

Dessuten er han veldig flink med fingre og tunge, så sexlivet mitt har aldri vært bedre. Kanskje kvinner som rynker på nesa over små eller mindre pikker ikke har prøvd å nyte dem? Jeg tror at yngre og uerfarne jenter tror at det må være stort for å være godt, men når man er trygg på egen seksualitet er det ikke vanskelig å nyte mindre pikker også. Pikken er likevel bare en liten detalj i det store bildet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda helt greit det. Selv har jeg bare 13 usle cm og skulle gjerne hatt noen til. Det har tross alt litt å si for selvfølelsen og om å føle seg som en mann. Men etterhvert som en blir eldre fortrenger man fakta litt.

Når det gjelder sexliv har jeg vært med 9 damer og det har forsåvidt gått greit. For meg er det helt ok, men selvfølgelig når dama er søkkvåt er det lite å hente for henne. Ingen av dem har fått vaginal orgasme og trenger masse klitoris stimulering for å komme. De stønner og står i og påstår det er kjempegodt men kommer aldri uten noe massasje i tillegg. Så jeg vet egentlig ikke om de har hatt noe utbytte av det i hele tatt.

Det har kun vært ett tilfelle hvor dama var ekstrekt vid og jeg kjente ingenting. For de andre kjennes det ut som om det var ok trangt og jeg går ut i fra at hun kjente noe. Den vide dama var litt sjokkert etterpå og jeg ble vel dumpet på direkten kan en si :skratte:

Hun jeg er med nå synes fornøyd med meg og jeg tror vi har et tilfredstillende sexliv selv om hun aldri har fått en vaginal orgasme. Jeg har kjørt henne så hardt i opptil en time i strekk slik at hun har vært virkelig sår og brukt nedentil, en følelse som hun hater og liker samtidig. Så jeg går ut i fra at hun har noe utbytte. Nå bruker vi en vibrator i tillegg så vi kommer noenlunde samtidig og er vel forsåvidt happy med det. Vi lærer alle etterhvert :)

Gjest Gjest_Theresa_*
Skrevet

Til menn som bekymrer seg over det: størrelsen betyr lite eller ingen ting for det store flertallet av erfarne kvinner. Den nye kjæresten min har kansje den minste pikken jeg har vær borti. /quote]

Helt enig, det er personligheten som teller! Så lenge mannen er snill, grei, pliktoppfyllende og lojal betyr alt det andre mindre!

Skrevet
Når dama er søkkvåt er det lite å hente for henne. Ingen av dem har fått vaginal orgasme og trenger masse klitoris stimulering for å komme. De stønner og står i og påstår det er kjempegodt men kommer aldri uten noe massasje i tillegg. Så jeg vet egentlig ikke om de har hatt noe utbytte av det i hele tatt.

Sannsynligvis har de ikke hatt noe glede av det. Mange kvinner merker med en eneste gang om mannen er utålmodig og egentlig ikke trives med det han gjør...og merker hun den minste rastløshet faker hun for å bli ferdig. Dårlig løsning.

Den gode mannlige elsker har god tid.

Skrevet

Jeg tror det store dameflertallet ikke klarer å få det til vaginalt uansett. Pikkstørrelsen betyr vel ikke allverden da. Noen sliter selv med å få til klitorisorgasme. Nei, det som er viktig er om en har det godt og trives i lag så betyr vel pikken mindre da damene kan tilfredstilles på andre måter også.

Skrevet
Pikkstørrelsen betyr vel ikke allverden da. Noen sliter selv med å få til klitorisorgasme. Nei, det som er viktig er om en har det godt og trives i lag så betyr vel pikken mindre da damene kan tilfredstilles på andre måter også.

Om det får menn til å føle seg bedre ;-)

Skrevet
Om det får menn til å føle seg bedre ;-)

Nei, det gjør ikke det!

Skrevet
For meg er det helt ok, men selvfølgelig når dama er søkkvåt er det lite å hente for henne. Ingen av dem har fått vaginal orgasme og trenger masse klitoris stimulering for å komme. De stønner og står i og påstår det er kjempegodt men kommer aldri uten noe massasje i tillegg. Så jeg vet egentlig ikke om de har hatt noe utbytte av det i hele tatt.

Dersom du får utbytte og kjenner henne, så er det igrunnen en relativt stor sjanse for at hun kjenner deg og synes det er godt også. Når du IKKE føler henne, så er det større sjanse for at hun heller ikke kjenner like mye, men det kjenner du jo selv.

At ingen av dem har fått vaginal orgasme, sier faktisk INGENTING om ditt utstyr eller forsåvidt deg i det hele tatt. Kvinner er nødt til å ta ansvar for orgasmen sin selv, og jeg tror det er nettop det som gjør at mange kvinner ikke har hatt noen orgasme. Dersom man ikke tar noe ansvar selv, og skylder på mannen om man ikke får noe, så kommer man heller ikke til å få noen, uansett hva slags utstyr man kommer borti.

Jeg slet med å få orgasme helt frem til jeg var godt voksen, og jeg må ærlig innrømme at det ble ett mas. Det ble også ett mas at kjærsten hele tiden skulle "få meg til å få" orgasme, så det som en prestasjon å klare å få meg til å få en orgasme, siden jeg aldri hadde hatt det før... Det ble bare pes og jeg begynte faktisk å misslike å ha sex i det hele tatt.

At de stønner og høres ut som/ser ut som nyter det, tro på det du. For det er veldig godt mulig for kvinner å nyte så mye at det nesten er ett under at de ikke opplever orgasmer, men likevel kommer de altså ikke helt over toppen.

Hos meg lå det i meg selv, og jeg måtte igjennom noen runder med meg selv, som singel, før jeg klarte å få orgasme (fikk ikke klitorisorgasme engang, og ihvertfall ikke sammen med noen). Når jeg så begynte å jobbe med det selv, så kom ting sakte men sikkert, og nå kan jeg få orgasme uten å bli tatt på engang. Det har fremdeles med meg å gjøre, om jeg klarer å få eller ikke, meg, og samspillet med partneren. Størrelsen hans, har faktisk liten eller ingen innvirkning på om jeg får orgasme eller ikke. Jeg kan fint få mange orgasmer med en som er gjennomsnitlig eller litt i underkant, mens jeg kan slite med å få det med en som er stor, dersom jeg ikke er i rett modus eller dersom jeg ikke har DEN kjemien med ham.

så ikke ta det at en kvinne ikke får orgasme, som noe tegn på at du ikke er stor nok eller bra nok for henne, det tror jeg nemlig oftest blir å legge fokus på helt feil sted.

Skrevet
At ingen av dem har fått vaginal orgasme, sier faktisk INGENTING om ditt utstyr eller forsåvidt deg i det hele tatt. Kvinner er nødt til å ta ansvar for orgasmen sin selv, og jeg tror det er nettop det som gjør at mange kvinner ikke har hatt noen orgasme. Dersom man ikke tar noe ansvar selv, og skylder på mannen om man ikke får noe, så kommer man heller ikke til å få noen, uansett hva slags utstyr man kommer borti.

Joda, det ble mye "nesten" og det tok noen år før jeg sluttet å stresse med det. Nå er alt så mye mer effektivt med hjelpemidler og vi kan rett og slett ikke holde på for lenge før hun mister følelsen og ikke minst blir sår. Vi er vel blitt mye mer egoistiske mht orgasme og nytelse men det funker da for oss. Savner dog litt av de lange erotiske nettene men det er ikke lett å få til lenger med dagliglivets mas og tjas.

Skrevet

Så kom det da et innlegg her inne med motsatt budskap fra alle disse "mannen min har for liten penis"-trådene. Neppe nok til å fjerne størrelseskompleksene til menn med utstyr fra lite til middels. Og alle disse jentene som klager på mannens utilstrekklige organ, slutter sikkert ikke å klage de heller...Heller ikke å stille opp med 13cm på ONS er vel blitt lettere.

Men flott at det finnes jenter som TS, og ser man bort fra uerfarne fjortisjenter og "harry" size queens, er det faktisk mange av dere også. Mange fler enn det virker som i dette forumet.

Skrevet
Size queens, er det faktisk mange av dere også. Mange fler enn det virker som i dette forumet.

Det er mange size queens i samfunnet, det er sikkert.

Men du, ikke la dere lure av kvinner som sier at "personligheten er viktigere enn utstyrsstørrelsen". Personligheten kan ikke "ta deg bakfra", lizzom.

"Så lenge du er snill gutt er det hva som betyr noe" er vel hva bestemødre pleier å si?

Skrevet
"Så lenge du er snill gutt er det hva som betyr noe" er vel hva bestemødre pleier å si?

"snill gutt" er overhode ikke godt nok for min del, det skal jeg si meg skjønt enig med deg i.

For det første, fordi jeg er ferdig med å date gutter, jeg er selv kvinne og dater bare menn, voksne sådanne.

For det andre, så er rett KJEMI ufattelig mye viktigere en både snill gutt-tendenser og utstyrsstørrelse. Med rett kjemi, seksuellt, så kan han ha akkurat den penisen han vil, og det vil være vanvittig digg samme hva han gjør eller ikke gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...