Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #1 Skrevet 23. juni 2003 hei... kan ikke huske hva disse tgenene heter men kun hvordan de ser ut.. det er to tegn som symboliserer mann og kvinne. den ene er en ring med pil opp over rettet mot høyre. den andre en ring med en pil rett vinkelrett ned. den ene skal symboliserer mann og den andre kvinne, men hvem symboliserer hvem?
Arnie Skrevet 23. juni 2003 #2 Skrevet 23. juni 2003 Den er enkel... Ringen med pila opp på skrå symboliserer mann... og dersom du tenker deg om, skjønner du vel egentlig hvorfor det er relativt lett å huske... Og det andre symbolet må da nødvendigvis være kvinne.
Usikker Skrevet 23. juni 2003 #3 Skrevet 23. juni 2003 Ringen med pila opp på skrå symboliserer mann... og dersom du tenker deg om, skjønner du vel egentlig hvorfor det er relativt lett å huske... Akkurat den huskereglen bruker jeg også :oops:
Gjest Kinga Skrevet 23. juni 2003 #4 Skrevet 23. juni 2003 Den ringen med streken ned og kryss over (som symboliserer en kvinne), kalles også "Livets nøkkel". Fint, hva! Vibeke
Anie Skrevet 23. juni 2003 #5 Skrevet 23. juni 2003 Den huskeregelen var ny for meg Men takk for "tipset"
Gjest Lea Skrevet 23. juni 2003 #6 Skrevet 23. juni 2003 Akkurat den huskereglen bruker jeg også :oops: Me too!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå