Gjest Linnah Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 heihå regner med at det er flere enn meg som lurer på nettopp dette: Jeg er jo ikke gravid (enda.. :rødme: ), men tenker mye på dagen jeg blir det. Hvordan går det med da? Nå tenker jeg spesielt i de første mnd hvor faren for at ting kan gå galt er større? Det kan jo fort bli endel harde støt under akten.. Er klar over at spiren skal ligge trygt og stengt inne, men bedre føre var Noe jeg burde vite om dette tema? Takk for svar!
Gjest Gjest_mej_* Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Jeg hadde sex inntil 3 uker før fødselen fordi da var magen så stor at den bare var i veien. Men ingen problemer med kåtheten hverken da eller nå. Når det var 3 uker etter fødselen var jeg klar, men ventet til det var gått 5 uker. Ungen er i alle fall frisk og tok ingen skade av at vi hadde sex. Det har jeg aldri hørt om heller.
Gjest Linnah Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 takk for svar jeg var kanskje ikke så tydelig i innlegget mitt, men tenkte først og fremst på de første mnd etter påvist graviditet. da magen ikke enda er synelig og faren for abort er større. var nyttig det du skrev også
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Dersom det ikke er spesielle årsaker til at legen gir dere sex-forbud/forsiktighet , så er det ingenting du trenger å ta hensyn til. Vi hadde sex som vanlig i begynnelsen av alle svangerskapene, men er man kvalm og uvel så er ikke sex det man har mest lyst på. Etter de første 3 mnd kom lysten for fullt og vi hadde sex til et par dager før fødselene.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Har du lyst har du lov. Så lenge ingenting er galt (truende abort, livmorshalsproblemer etc) så er det bare å kjøre på. Gravid? Elsk så mye du vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå