Gjest Gjest_Lilletrille_* Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Skal prøve å forklare situasjonen så kort som mulig.... Traff en nå i jula, bestekammeraten til typen til besteveninna mi. De har vært skikkelig KristenGiftekniv hele jul og nyttår kan en si, veldig åpenlyst! Hehe! Ganske morsomt. Vel, han her har gitt uttrykk for at han liker meg veldig godt (til typen til besteveninna mi), og vi har nå sendt litt meldinger fram og tilbake på telefonen de siste dagene, samt skrevet på msn. Han er superkoselig, og jeg må si jeg liker han godt! *sverme* Vel, så har det seg slik at jeg gjerne vil møte han igjen. De to gifteknivene sier at vi må møtes hjemme, intimt og koselig og en grei måte å bli kjendt på, og SÅ gå på date når vi kjenner hverandre bedre! (dette er slik de ble ilag...) Men, jeg er litt usikker på om jeg skal vente på initiativ fra han, eller om jeg bare skal slå til og invitere han hjem på middag neste uke (ja, når jentungen min skal til pappan sin)... Føler meg som en fjortis som ikke klarer å ta et standpunkt til noe! Hehe! Eller så kan jeg jo kanskje skrive i forbifarten om han kunne tenke seg å møte meg igjen om ikke så lenge? Og så kan vi heller avtale hvor, hva og slik sammen.... Hva tenker dere? Hilsen en som er veldig spent på 2009!!! Hehe!
MissStiles Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Jeg synes det er best å ta første og kanskje andre date ute. Gå ut og spise eller noe. Hvis daten går bra, så går det også an å invitere daten med inn.
-majse- Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Ville også tatt første date ute. F.eks gå på en koselig restaurant, del en flaske vin og prat. Da blir det liksom en naturlig avslutning på kvelden når dere er ferdige å spise og dere kan gå hver til deres (med mindre dere ønsker å hjem sammen da:) Og ja, bare ta initiativet du og foreslå date. Den som intet våger, intet vinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå