Gå til innhold

Hettegensere og kriminalitet

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er én bestemt grunn for at jeg aldri vil ikle meg en hettegenser - og det er det faktum at hettegenseren de siste 20 årene har blitt en uniform for kriminelle og andre utgrupper i samfunnet.

Man ser ikke en kriminell - eller annet annet rask som taggere, "antirasister", zaggere, blitzere og andre yrkesdemonstranter uten hettegenser. Hensikten med disse hettene er åpenbar, det er ikke fordi de fryser (topplue går de jo med inne og ute hele året), nei de skal skjule ansiktet sitt for kamera så de ikke blir gjenkjent når de bryter seg inn, tagger - eller kaster steiner mot den amerikanske og israelske ambassaden.

Kle ditt barn i ordentlige klær og la skurkene få være alene om å gå rundt i denne hetteuniformen, så vet vi hvor vi har dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lolo_*

Mhm... hettegensere ja, det kan være typisk og knyttet til kriminellefolk med hensyn ¨å skjule seg ja, men sååå langt hadde ikke jeg tenkt, men jeg er glad for at jeg kler meg ikke med den stilen her, har kjøpt KUN 2 hettegensere i løpet av 6 år som jg har gitt videre til storesøsteren min....

Jeg synes at barn eller folk skal få lov å gå i den så lenge de vil, man kan skille seg på andre måter som rar oppførsel, klestil, gjengere osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er én bestemt grunn for at jeg aldri vil ikle meg en hettegenser - og det er det faktum at hettegenseren de siste 20 årene har blitt en uniform for kriminelle og andre utgrupper i samfunnet.

Man ser ikke en kriminell - eller annet annet rask som taggere, "antirasister", zaggere, blitzere og andre yrkesdemonstranter uten hettegenser. Hensikten med disse hettene er åpenbar, det er ikke fordi de fryser (topplue går de jo med inne og ute hele året), nei de skal skjule ansiktet sitt for kamera så de ikke blir gjenkjent når de bryter seg inn, tagger - eller kaster steiner mot den amerikanske og israelske ambassaden.

Kle ditt barn i ordentlige klær og la skurkene få være alene om å gå rundt i denne hetteuniformen, så vet vi hvor vi har dem.

VEL TALT!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier mer om deg, enn de andre du snakker om, spør du meg!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier mer om deg, enn de andre du snakker om, spør du meg!?

Du klarer (eller vil) åpenbart ikke å se sannheten i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det er et faktum. Alle kriminelle går i hettegenser. Man trenger ingen andre bevis i en sak. :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det er et faktum. Alle kriminelle går i hettegenser. Man trenger ingen andre bevis i en sak. :roll:

Ja, med en gang jeg tar på hettegenser får jeg en uovervinnelgi trang til å gjøre noe kriminelt :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes man skal arrestere, eller aller helst skyte, alle som bruker hettegensre. Eller topplue. Til pass for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det komiske da, er å tenke på at i ett gammelt, skikkelig og seriøst firma jeg jobbet i for ett år siden, produserte de nye slike hettegenser-jakker med logo på, forskjellig hvert år. Og vi brukte/bruker dem alle sammen, kvinner som menn, unge som gamle.

Har aldri tenkt over at firmaet nok må være kriminellt, men godt jeg sluttet da, siden det tydeligvis er drevet av skurker.

Selv bruker jeg faktisk hettegenser, eller egentlig oftere jakker i samme stoff og samme typer hetter, ganske ofte. Jeg går alltid med det hjemme når jeg sløver i koseklær, og jeg bruker det veldig ofte når jeg skal på dansinga og yoga. Det er ufattelig kjekt med en jakke å slenge utenpå treningsklær, og stort sett alt jeg finner av jakker type treningsjakker, har hetter og ser ut som hettegensere bare i jakkeutgaven.

hmmm.. jeg må nok være en kriminell, bare at jeg ikke vet det helt enda, for jeg LIKER faktisk den type jakker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser ikke en kriminell - eller annet annet rask som taggere, "antirasister", zaggere, blitzere og andre yrkesdemonstranter uten hettegenser. Hensikten med

Hva er galt i å være antirasist? Og går de med hettegensere da?

Er ikke en antirasist en som er (totalt) i mot rasisme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Ups.... Har på meg hettegenser jeg...

Shitt... nå må jeg slutte å rette tentamener og ut å gjøre noe kriminelt i steden!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt i å være antirasist? Og går de med hettegensere da?

Er ikke en antirasist en som er (totalt) i mot rasisme?

ah, overså den der jeg, DA skjønner jeg jo hvorfor jeg har en naturlig følelse rundt det å gå med hettegenser. Antirasist ER jeg jo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, med en gang jeg tar på hettegenser får jeg en uovervinnelgi trang til å gjøre noe kriminelt :sarkasme:

Du fikk med deg denne: :roll: sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må jeg være kriminell da, sitter jo her med hettegenser på

Me too. Let`s go out and have some fun together! Ha ha haaaa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too. Let`s go out and have some fun together! Ha ha haaaa....

hehe... du sier noe der ja... Mohahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...