Gjest Generalisten Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Det jeg har observert er hovedsaklig innenfor yngre miljøer og ungdomspartiene. Rødt (og videre mot venstre) - Øl. Veldig glade i øl. Drikkes i store mengder når man samles. SV - Øl og vin i moderate mengder, cognac. AP - Øl og vin. Til maten. Venstre - Whiskey. Senterpartiet - Øl fra lokalt bryggeri/ Jägermeister. Likører. KrF - Altervin. Høyre - Vin. Cognac og whiskey. FrP (og videre mot høyre)- Sprit. Skulle selvsagt vært meget billigere, men problemet løses ved at store mengder kjøpes i Tax Free. Tror jeg da Diskutèr.
Perhaps Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Rødt (og videre mot venstre) - Øl. Veldig glade i øl. Drikkes i store mengder når man samles. SV - Øl og vin i moderate mengder, cognac. AP - Øl og vin. Til maten. Venstre - Whiskey. Senterpartiet - Øl fra lokalt bryggeri/ Jägermeister. Likører. KrF - Altervin. Høyre - Vin. Cognac og whiskey. FrP (og videre mot høyre)- Sprit. Skulle selvsagt vært meget billigere, men problemet løses ved at store mengder kjøpes i Tax Free. Tror jeg da Diskutèr. AP: øl, Bailey's, karsk, sprit, shots, jägermeister SV: øl, Bailey's og tyske hvitviner, likør, jägermeister SP: melk, Bailey's, øl, konjakk, likør, jägermeister KrF: Munkholm, brus, altervin FrP: sprit, karsk, øl, shots, jägermeister Høyre: rødvin, Gin & tonic
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 @ begge 2, men fikk ikke tak på Venstre, hva drikker de?
Perhaps Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 @ begge 2, men fikk ikke tak på Venstre, hva drikker de? Ah, Venstre? De drikker aller helst rødvin og det samme som Høyre. Men av og til kommer det en T. Skei-Grande innom, og de drikker nok bare øl, tror jeg. Mens Thommesen drikker rødvin og en Whisky med is. Ingen tyske hvitviner eller melk der i gården. Noen av dem blir nok for idealistiske og er avholds. Men de er det ikke så mange av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå