Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mimmi_*
Skrevet

Jeg har bestilt time hos christiania park klinikk i Oslo for en nese operasjon, har vurdert det utrolig lenge, er 23 år nå, var på besøk i utlandet stå bestemt frem av tanke md operasjonen, hadde spart penger til det osv.. jeg dro til og med til klinikken, møt legen, MEN klarte å ombestemme meg mens jeg satt og ble spurt hvordan ville jeg at nesen skulle være.. ja ja..

Nå har jeg VIRKELIG bestemt mg for å utføre, er misfornøyd med nesen, blir fort stressa, opptatt av vinklene jeg står i forhold til omgivelsene, klarer rett og slett ikke å slappe av, er urolig inni meg i forhold t det..

Noen som har erfaringer? er 20 000 for en nese operasjon hos krstiania park klinikk, er det beløpet en uavslappende pris i forhold til arbeidet? Hva kan gå galt i det verste fallet? Hvor lenge blir man blå under øyene?

En Viktig ting til. Jeg sliter med økonomien, svier, skal også gifte meg til sommeen, dere som har tatt denne operasjonen, kan man ta opp noe lån NOEN steder hvor du kan tilbake betale litt av gangen? Har dere betalt alt på engang til klinikkene? og ifra egen lomm??

Hjelp meg plzzz da dere.. Mvh Mimmi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som du egentlig ikke har lyst men at du prøver å tvinge deg til å gjøre dette. Når du i tillegg sier at du ikke har så god råd, så sier det seg vel selv, ikke gjør det!

Skrevet

Letizia, Jennifer Aniston, Mette-Marit, Märtha, Celina...alle kunne man vel drømme om neseoperasjon, men alt til sin tid!

Kanskje du kunne gjøre det etter bryllupet?

Gjest Gjest_Mimmi_*
Skrevet

Mhmm.. nok sant det.. men jeg ser på det fra andre kanter og, om ikke jeg utfører denne type operasjonen selv, så gidder hverken pappa eller mannen å spandere meg det. For det første ØNSKER jeg å få meg et nytt utsede til bryllupsdagen min med stor fest opp til 200 stk, bilder som vil vare livet ut, i tillegg er jeg GANSKE sikker på at jeg vil aldri få denne muligheten tilbake rett etter bryluppet, må jo ta ansvare sammen med han, gidder heller ikke å vente med operasjonen til til blir 27 år liksom, da er ikke det sikkert om jeg gjør det der og da heller. Føler bare at det er VIRKELIG på TIDE nå!!

Tilbake til spørsmålene:

1- Er det noen klinikker som godtar å dele opp beløpet? noen mulighet å ta opp noe lån fra no helse greier?

2- KONSEKVENSEr? smerte grensene? hvor lenge er man blå i under øyene?

Jeg tvinger meg IKKE til det, har bestemt meg for å gjøre det, og det skal jeg!

Skrevet
Nå har jeg VIRKELIG bestemt mg for å utføre, er misfornøyd med nesen, blir fort stressa, opptatt av vinklene jeg står i forhold til omgivelsene, klarer rett og slett ikke å slappe av, er urolig inni meg i forhold t det..

Vet du hva, jeg er sikker på at det kun er deg som er så opptatt av denne nesen og hvilke vinkler du står i :)

Jeg er nesten sikker på at du er over gjennomsnittet pen, og siden du ikke har noe annet å henge deg opp i, så har denne nesa di blitt selve "knaggen" å lempe frustrasjoner over på.

Klart en quick fix hos kirurg vil fikse nesa di, men så blir du eldre, da blir terskelen lav for å dra tryneskinnet inn i bakhodet, skjære vekk litt fett på rumpeballene og fjerne 1/3 av øyenvippene for å se yngre ut.

Håper du lar deg være deg, jeg. Og hvis du ikke visste det, det er jenter med særegne trekk som har sjarm. Det er faktisk helt sant. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...