Gjest evo Skrevet 3. januar 2009 #1 Del Skrevet 3. januar 2009 hei. Jeg vurderer å ta med kjæresten min på ferie til sommeren, for å feire hennes bursdag. (vi er mellom 25 og 30 år.) men hvor skal vi reise? ute etter ett romantisk sted som får henne til å ønske seg tilbake. ett sted uten festing å masse turister. men med rolige puber. koselige resturanter. nydelige strender å helst over 20 grader. gjerne oppleve spennende ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 3. januar 2009 #2 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei Noen er sikker lei av å høre dette men jeg vil fremdeles anbefale Italia :-) Sommeren 2007 var kona og jeg i Firenze og Toscana og det var flott...vingårdere, god mat, god vin, flott landskap, nydelige små byer, deilig vær osv. Men de har ikke så mange strender der..men lei et hus eller rom der det finnes basseng :-) Her er mitt reisebrev med bilder og linker http://gardkarlsen.com/florence_italy_travelogue.htm . Hvor lenge hadde du tenkt at turen skulle vare forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå