Gå til innhold

Har problemer med å være alene.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Dere har sikkert hørt dette før.. Men typen min er i militæret nå og blir borte så lenge av gangen. Han drar nå og blir kanskje borte 2 mnd, kanskje mer. Vi har en hybelleilighet sammen, og jeg gruer meg så utrolig til han skal dra nå. Det er ikke det at jeg ikke har nok å drive med. Jeg går på skole, jobber, trener, og er generelt et veldig sosialt menneske. Jeg kan også kose meg med tv eller pc`n aleine. Likevel gruer jeg meg like intenst til han drar. Og vi har vært sammen i nesten 3 år. (Vi er begge 21) Jeg blir sånn tom inni meg, det er noe som mangler. Hater å være aleine, legge seg aleine. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for når han drar bare griner og griner jeg og er tom i hele meg. Det kan ikke være normalt!! Hvordan kan jeg klare å ha det bra til enhver tid når jeg er aleine uten han. jeg bare savner at han er der sånn i dagliglivet mitt liksom. Veit at dette sikkert ikke virker som noe stort problem, og det er det kanskje ikke heller. Men følelsen inni meg er forferdelig vond! Jeg vet ikke helt hvorfor jeg blir så tom inni meg når jeg er aleine. Alt i livet mitt er jo bra.. Er det jeg som er for uselvstendig? trenger noen tanker fra dere. Kanskje noen råd til hvordan jeg få det bra alene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns du skal være med venniner. Se filmer, trene, kose deg alene. Dere kan jo ringes. Er du den jenta som liker å stelle litt ekstra godt med deg selv når du er alene kan du jo alltids lage deg noe god mat og ta en jentekveld eller ta en hårkur og en ansiktsmaske med dem! Det er egentlig ikke så veldig mye du kan gjøre med savnet. Blir jo utrolig godt å se han igjen da etter å ha vært borte fra hverandre en stund! ;)

Endret av mrs_bond
Skrevet

Ja kom deg ut. Vær sosial! Ta kontakt med alle vennene dine. Ta vare på deg selv og gjør ting du har lyst til å gjøre men ellers ikke tid til.

Skrevet

Det blir nok tungt i begynnelsen. Men du venner deg nok til det! Det kan godt hende at du er for avhengig av han. Se på militæret som en flott anledning til å "finne deg selv" i forholdet, og å bli litt mer selvstendig :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det.

Jeg har ikke kjæreste, men har en gutt jeg er ofte hos. Sover hos han så å si hver natt.

Det går greit å være alene etter jobb og på dagen, men utover kvelden blir jeg så ensom, og føler meg så alene og tom inni meg.

Jeg tenker for mye og griner en del. Føles ut som jeg er på vei til å bli deprimert.

Jeg har ikke mange venner å være med på kveldene, og det gjør at det blir enda verre å være alene.

Er så lei av å ikke ha det så godt. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å endre situasjonen min. Er jo så vanskelig å få venner...

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Vet godt hvordan du har det, får akkurat den samme følelsen hver gang typen min og reiser bort. Det er som om alt faller fra hverandre og jeg begynner å grine nesten før han har reist. :trist: Hehe, jeg var ikke sånn før da, men etter at jeg ble sammen med han, klarer jeg ikke tanken på å være uten han...

Skal følge med på tråden og se om jeg kan plukker opp et par råd og tips ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...