Gå til innhold

Morgengave...

Gjest Brudgommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er den perfekte gave! Virkelig! Jeg hadde begynt å gråte - av glede... Men jeg skjønner ikke helt hvordan du skal få lagt inn bilder fra bryllupet før hun får gaven neste morgen?

Jeg ville sagt smykke i tillegg (det bør være dyrt, men ikke dyrere enn at du har råd til det...), men så at du allerede har kjøpt det.

Selv om du ikke er romantisk hver dag kan det veie opp at du er superromantisk en gang i mellom. :) Husk å være romantisk også etter at dere har blitt gift!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sukk* Jeg fikk en kalender med bilder av oss til jul en gang av min kjære. Det var den beste gaven jeg fikk det året. Og din er jo bare 1000 ganger bedre! :rødme:

Skrevet

Wow..! Det hørtes såpass genialt og flott ut at jeg vurderer noe av det samme! Funker dette andre veien også? Eller er det bare "vi kvinner" som dør på oss når sånne ting kommer snikende?

Ts, jeg tror du har truffet spikeren på hodet! Jeg ville i alle fall ikke forventet noe mer - alt annet blir bare en slags bonus etter dette, tenker jeg :)

Gjest Brudgommen
Skrevet
Det er den perfekte gave! Virkelig! Jeg hadde begynt å gråte - av glede... Men jeg skjønner ikke helt hvordan du skal få lagt inn bilder fra bryllupet før hun får gaven neste morgen?

Jo, det skal gå helt utmerket, jeg tenker igrunnen mest på bilder fra selve vielsen, så jeg har gått i tospann med vår toastmaster, så mens vi er hos fotografen før middagen, får han fingen ut for å skrive ut bildene til oss fra selve vielsen og kirketrappen. Så sidene i albumet er klart, litt usikker på når jeg får tid til å lime dem inn, men å lime inn ca 10 bilder skal jeg nok få til :)

Skrevet

Det er jo i dag du gifter deg! Lykke til!!

Gleder meg tilå høre hva hun synes...

Gjest Brudgommen
Skrevet

Hei!

Da er vi gift, gratulerer til oss selv :) En uke med jobb, så bærer det på bryllupsreise :)

Morgengaven, som beskrevet ovenfor ble en stor suksess, nesten som jeg føler jeg må klappe i hendene for meg selv, eller, gjorde vel strengt tatt det :)

Det ble ikke drill da, men fikk en veldig fin klokke som jeg har ønsket meg lenge :) Så hurra, og atter hurra!

Til alle dere menn der ute som skal gifte dere, føl dere fri til å bruke min ide om fotoalbum. La meg si det slik, at om bryllupsnatten er fantastisk, finnes det nok ikke superlativer som kan beskrive takknemligheten og reaksjonen for en slik gave morgenen etter, om dere er med :sengekos:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Gratulerer som nygift!

Og så bra gaven slo så godt an! Jeg har brakt ideen din videre, men jeg har mine tvil, dessverre :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...