Gjest Brudgommen Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg skal selvsagt gi min vakre tilkommende brud en morgengave, men jeg lurte på om jeg måtte kjøpe noe i tillegg til dette: Jeg har laget ett fotoalbum, funnet 54 bilder, ett for hver måned vi har vært kjærester, har valgt litt bilder fra første gang vi var sammen frem til nå, så skal jeg få tatt noen bilder på bryllupet som skal limes inn før hun får det. På hver av sidene, er 52 sier har jeg skrevet en ulik ting om hvorfor jeg elsker henne, eller faktisk litt mer, fordi jeg elsker henne av så mange saker og ting, finner alltid en ny grunn Så lurte jeg på om jeg måtte kjøpe noe også, kanskje ett smykke? Øredobber? Annet fra gullsmeden? Innser at hun ikke blir like glad som meg om hun får den nye Black & Decker drillen med 18 timers battteritid! 18 timer!!!!! Håper hun gir meg den, så om du leser dette du som møtte meg på HST for en del år siden, batteridrill sier jeg!!! Uansett, eller kan jeg "bare" gi henne dette albumet?
Heartbeats Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Åh.. hadde jeg fått et slikt album tror jeg at jeg knapt hadde enset noen andre gaver. Tror du har funnet den perfekte gaven. Jeg hadde iallefall blitt superglad for noe slikt (og jeg VET at min tilkommende aldri kommer til å gi meg noe sånn) Så får vi håpe at det blir batteridrill på deg
jippijaja Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Siden du spør her, så er du kanskje i tvil? I så fall synes jeg du kan kjøpe noe i edelt metall. Kanskje kan hun finne smykket på siste side i boka??
Gjest dalieo Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 *smelte* Jeg vil også ha et sånt fotoalbum..
MarianneE Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Jeg hadde grått av glede over å få et slikt fotoalbum. i mine øyne ville det vært mer verdifullt enn et smykke...
Solstrålejenta Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Jeg synes det høres ut som en absolutt perfekt morgengave! Noe du har lagt mye omtanke og kjærlighet i -og det er tross alt det som er viktigst. Du kan selvfølgelig kjøpe din kjære et flott smykke i tillegg om du ønsker dette, men det er overhode ikke noe du må gjøre... Fotoalbumet er nok uansett den gaven som kommer til å røre henne mest
Gjest Ansjoni Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Hadde jeg fått en slik morgengave, hadde jeg omtrent dødd av lykke tror jeg, og ikke enset noen andre gaver. Det ligger så mye omtanke og kjærlighet bak en slik gave Heldige bruden din!
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 For en nydelig gave. Men jeg ville nok tenkt at et smykke ville vært fint i tillegg. Et smykke - f.eks. en ring - bærer man med seg hver dag resten av livet. Ringen vil minne om dagen. Jeg har min morgengave enda selv om jeg er skilt og bruker den fortsatt.
Honey Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 Man har jo nettopp fått en ring dagen før, så jeg mener ring som morgengave blir litt "smør på flesk". Jeg hadde vært utrolig rørt og glad for et slikt album hvor det ligger så mye kjærlighet og omtanke bak. Hvis hun er en dame som er veldig opptatt av smykker så kan det jo hende hun forventer det. Finnes jo veldig mye fine smykker som ikke nødvendigvis koster skjorta også, hvis økonomi spiller noen rolle. Jeg ville blitt imponert hvis typen fant et stilig langt kjede fra f.eks. SNö som kanskje koster rundt 5-600 kr. Jeg tror du som kjenner henne kanskje best vet hva hun forventer?
Gjest daame Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 Jeg skal selvsagt gi min vakre tilkommende brud en morgengave, men jeg lurte på om jeg måtte kjøpe noe i tillegg til dette: Jeg har laget ett fotoalbum, funnet 54 bilder, ett for hver måned vi har vært kjærester, har valgt litt bilder fra første gang vi var sammen frem til nå, så skal jeg få tatt noen bilder på bryllupet som skal limes inn før hun får det. På hver av sidene, er 52 sier har jeg skrevet en ulik ting om hvorfor jeg elsker henne, eller faktisk litt mer, fordi jeg elsker henne av så mange saker og ting, finner alltid en ny grunn Så lurte jeg på om jeg måtte kjøpe noe også, kanskje ett smykke? Øredobber? Annet fra gullsmeden? Innser at hun ikke blir like glad som meg om hun får den nye Black & Decker drillen med 18 timers battteritid! 18 timer!!!!! Håper hun gir meg den, så om du leser dette du som møtte meg på HST for en del år siden, batteridrill sier jeg!!! Uansett, eller kan jeg "bare" gi henne dette albumet? :rødme: Åhh.. Dette var da en fantastiskromantisk gave! Jeg hadde blitt overlykkelig over en sånn gave!
Gjest Brudgommen Skrevet 3. januar 2009 #11 Skrevet 3. januar 2009 Hei! Takk for alle svar! Ble nesten litt flau her, jeg er altså superduper maskulin, men klinker til med en romantisk ide hvert tiende år eller noe. Uansett, så vet jeg at hun ikke forventer noe, men jeg vil som noen her påpeker gjerne gi henne noe som hun kan bære med seg som ett synlig tegn på at jeg elsker henne mer enn alt og at hun er alt for meg. Jeg har vært å kikket i butikkene i dag å fant ett ganske bra anheng med matchende øredobber til! Så får vi la det briste å bære!
Filur Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Den gaven er så perfekt at det er like før JEG kjøper drill til deg!
Gjest Yihaa Skrevet 4. januar 2009 #13 Skrevet 4. januar 2009 Den gaven er så perfekt at det er like før JEG kjøper drill til deg! :ler: Kjempefin gave! Krysser fingrene for drill!
cypress Skrevet 5. januar 2009 #14 Skrevet 5. januar 2009 *Lar TSs innlegg stå synlig på PCen så en viss person "tilfeldigvis" skal lese det...*
angeleyes Skrevet 7. januar 2009 #15 Skrevet 7. januar 2009 Jeg hadde blitt overlykkelig over en slik gave. Hadde definitivt blitt rørt til tårer. Den viser kjærligheten din til henne. Jeg mener dette holder som gave i massevis, men så du hadde satset på et smykke i tillegg. Hun kommer sikkert til å bli kjempeglad. Håper du får drillen du ønsker deg da
Eileen Skrevet 7. januar 2009 #16 Skrevet 7. januar 2009 Hei! Takk for alle svar! Ble nesten litt flau her, jeg er altså superduper maskulin, men klinker til med en romantisk ide hvert tiende år eller noe. Uansett, så vet jeg at hun ikke forventer noe, men jeg vil som noen her påpeker gjerne gi henne noe som hun kan bære med seg som ett synlig tegn på at jeg elsker henne mer enn alt og at hun er alt for meg. Jeg har vært å kikket i butikkene i dag å fant ett ganske bra anheng med matchende øredobber til! Så får vi la det briste å bære! Det hørtes bra ut.. Syns forslaget lenger opp her md å ha smykkene på en av de siste sidene var bra. Lykke til, krysser fingrene for drillen!!
Drua Skrevet 7. januar 2009 #17 Skrevet 7. januar 2009 Den gaven er så perfekt at det er like før JEG kjøper drill til deg! Ja fy flate, det tenkte jeg å! Kanskje vi skal spleise?
Gjest Brudgommen Skrevet 7. januar 2009 #18 Skrevet 7. januar 2009 Takk for alle svar Nå er det snart lørdag, bryllup, og søndag, morgengave Jeg gleder meg som en liten unge til å gi henne gaven, siden alle kloke kvinner her inne sier den er bra :D Jeg gleder meg selvsagt til bryllupet også, tenk å bli smidd i hymens lenker med kvinnen i sitt liv Vel, igjen tusen takk for alle svar! Om hun ikke blir fornøyd skal jeg vise henne denne siden å si at, du MÅ være fornøyd for Kvinneguiden.no sier det :D
Eileen Skrevet 7. januar 2009 #19 Skrevet 7. januar 2009 Ja fy flate, det tenkte jeg å! Kanskje vi skal spleise? Jeg slenger inn en hundrings
Gjest Ansjoni Skrevet 8. januar 2009 #20 Skrevet 8. januar 2009 Lykke til med både bryllup og morgengave, er helt sikker på at begge deler blir en suksess! Du får gi oss rapport, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå