Imax Skrevet 23. juni 2003 #1 Del Skrevet 23. juni 2003 Nå har jeg laget pynt til skoene mine, en D og en T i perler. Litt mye dill kanskje, men jeg elsker å holde på med sånt! Fikk pyntet 16 glass i går, nå er det bare 44 igjen... Skriver navn på stetten som bordkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 23. juni 2003 #2 Del Skrevet 23. juni 2003 Så koselig meg litt håndlaget! Det gjør jo bryllupet mer personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 23. juni 2003 #3 Del Skrevet 23. juni 2003 Det smykket med hvite og mørke perler var bare råstilig synes jeg! :D Skopynten var personlig, du vil garantert ikke finne noen som har makne sko som deg, og det er vel litt det du er ute etter? Synes du har vært flink jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. juni 2003 #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Morsomt at du er så kreativ og gjør det til ditt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 24. juni 2003 #5 Del Skrevet 24. juni 2003 De glassene var bare utrolig stilige - kunne ønske jeg også var så kunstnerisk av meg. Flott å kunne sette et personlig preg på bryllupet med noe man har laget selv. Du må passe på å stikke føttene frem fra under kjolen også da, så alle får se skoene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #6 Del Skrevet 25. juni 2003 Hei Kaktus, Antakelig kommer jeg til å vise skoene mine hele tiden!!! Men jeg gleder meg mest til å vise det til kjæresten min, han vet ikke noe om det, så det skal bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 25. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 25. juni 2003 Det var meg det over altså. Har problemer med å være pålogget for tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå